Gå til innhold

Nytt kabinett? Les denne først! (31.07.08: Les post på side 4! Hjelp trengs!)


Anbefalte innlegg

Sitter selv å vurderer nytt kabinett. Står forløpig mellom Be-Quiet Silent Base 800 eller Phanteks Enthoo Pro/Luxe. Trenger litt plass, men trenger ikke plass til radiatorer (er ekstern). Phanteks er bedre på mange måter, men Be-Quiet er har gjennomføring for slanger. Hmm  :hmm:

 

bshagen: Kjøp en fasekjøler du. Skal ha meg en selv etterhvert (bare kjøleren, trenger ikke kabinettet), men jeg må ha mer plass, hus må bygges først. Litt stress når man må utvide bygningsmassen sin før man kan handle hardware  :rofl:

 

Ser forøvrig ut som dere har blåst liv i en gammel tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei blir nok lage egne hull + QD3 gjennomføringer i så fall. Jeg tenkte mer sånn at hvis produsenten av kabinettet har laget sine egne gjennomføringer, så har de kanskje tenkt litt på plasseringen av disse. Det er jo ingen problem å lage hull selv, men man må jo finne noen egnede steder på bakveggen. Edit: Meh .. Phanteks virker overlegen egentlig

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Kyrre, jeg skreiv i denne tråden, siden den var sticky, gadd ikke ikke opprette en egen tråd for et spørsmål. :)

Hadde gått for Phanteks btw, jeg liker virkelig de kabinettene, de ser så gjennomførte ut. :)

 

Har lyst på fase ja, men kikker bare for øyeblikket. Planen er til neste bygg. Det er noe jeg lurer på uansett, og det er om fase fungerer til 24/7 bruk? Og bråket, ja det bråker jo litt, men det er vel ikke så ille? Googlesøk på dette kabinettet er vanskelig, ikke mange som har det, og jeg tør ikke å sende en mail til dp akkurat nå, fordi da blir jeg blakk som vanlig :p

 

Så hittil plan for nytt bygg:

- Broadwell E

- NVMe

- Pascal SLI

- Fase

- Hvitt

 

Så langt er det jeg har kommet. Er kjent med PCV8 ja, og har ikke noe i mot å bygge i det en gang til, selv om SMA8 står høyt på ønskelisten. Prisen på SMA8 på kursen som er nå, med tilbehør og flatpakket sending(!), er ikke akkurat billig det heller.

 

Og nei - jeg trenger ikke fase. :p Får bare litt jizz in my pants av PC-V10 ;)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei. Har selv hatt corsair 350D, med mATX hovedkort, det er vel ikke det minste kabinettet der ute, men jeg kan trygt anbefale det. Det er god byggekvalitet, god plass, gode løsninger for kabelføringer, plass til 240mm(muligens 280) radiator for vannkjøling, plass til 2 ordinære harddisker, samt tre 2,5" harddisk / SSD. Ikke noe problem å få plass til 970, standard ATX strømforsyning. Bitfenix prodigy M er også godt kabinett, men likte løsningene for diverse mindre enn i corsair sine kabinett.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Joda, har hatt det kabinettet, men det ble for trangt med vannkjøling. Så 760T gikk ut av vinduet og et nytt og større kabinettet ble kjøpt.

 

Jeg likte ikke noe særlig de rammene (cage) for HDD'ene, de var slarket og satt ikke skikelig fast. Men alt er smak og behag.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Ser at det ikke har vært liv i denne tråden på en stund men føler ikke det jeg har å si fortjener en egen tråd.

Er Cerberus fra Sliger det eneste produktet som finnes i sin klasse? Da er det jo ikke rart det er så dyrt. Har lett i flere dager og kan ikke finne noe lignende. De har hvert fall rett i at det er verdens minste mATX kabinett. Kjipt at det ikke kommer til Norge for jeg kunne virkelig ha kjøpt noe lignende.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...