Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Det er denne ubeskrivelige feelingen, den har nok en stor sammenheng med hitboxen. Hitboxen er mer eller mindre fucked up i cs:s. Et godt eksempel er forsåvit hvor mange hs man får i cs:s. Det er så enkelt som å skyte motstanderen i foten med deagle så har du et hs. Noe er grunnleggende galt i cs:s. Personlig trenger jeg ikke übergrafikk for at et spill skal være bra. 5650297[/snapback] nei men det hjelper med litt bedre grafikk men jeg tror vi skal stoppe diskusjonen der jeg, for ingen av oss kommer tydeligvis til å skifte mening uansett jeg respekterer at du liker 1.6 bedre og du respekterer at jeg foretrekker Source bedre så kan vi leve lykkelig ever after
Newt32 Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Dette er mine negative sider med Source: - Jeg føler meg mye tyngere i Source, jeg føler at jeg tar 10 ganger mer plass enn jeg gjør på 1.6. Føler at jeg springer saktere. - Når jeg beveger våpenet henger det noen millisekunder etter, sånn seig effekt akkurat som våpenet var laget av gummi. - Hoppingen er håpløs i Source, ikke artig i det hele tatt. Jeg holder meg til 1.6 foreløpig. Føler at jeg har bedre kontroll der.
A.J Green Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 (endret) Gratulerer, mange kan lære av hva du nettopp skrev. Edit, KRAFortune altså... Endret 22. februar 2006 av Lord^
Mr_Kragtorp Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Source er bare best.! Ser mer ekte ut! Lever deg liks litt mer inn! :!:
mkon Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Heller bf2 enn source......source er slik wannabe bf2 og det failer helt......1.6 eier og der er alt mer "rent". Lyder våpner osv...banene er de jeg husker fra "gamle" dager og er kule......banene i cs:s ser ut som no overhora jallabaner.......og fysikken i cs:s.....NEI, ser jalla ut og hva er du skal: Spille eller se på alt rundt deg?? cs er og vil bli online dvs. spille mot andre og eie dem :!: Sjekk ut den nye UT motoren og fysikken.....det er FYSIKK :!:
Rampage Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 uansett jeg tør å vedde på at det er fler som spiller source en 1.6 5650149[/snapback] Tipper jeg vil vedde imot Current Players Current Servers Player Minutes / Month Counter-Strike 122,445 57,924 4.579 billion Counter-Strike: Source 49,666 31,833 1.410 billion Kilde
TheFifthApe Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jaja.. Dette er grunnen til at jeg ikke spiller cs:source : http://media.putfile.com/css_hit_b0x_bb Og jeg syns at det er mye mer morro å spille 1.6 enn source.
A.J Green Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jaja.. Dette er grunnen til at jeg ikke spiller cs:source : http://media.putfile.com/css_hit_b0x_bbOg jeg syns at det er mye mer morro å spille 1.6 enn source. 5654419[/snapback] Touché
A.J Green Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Heller bf2 enn source......source er slik wannabe bf2 og det failer helt...... 5654307[/snapback] Ehrm, hva kom først? BF2 eller CS:S? Hvis det er noe som failer her så er det logikken din.
Bear^ Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 At hitboxen er fucka i CSS, har vel vært kjent en stund. Tror ikke den er slik i HL2DM, men det har jeg ikke testa ut ennå. Det jeg lurer på er hvorfor ingen ting er blitt gjort med det problemet ennå. Counter-Strike 122,445 57,924 4.579 billionCounter-Strike: Source 49,666 31,833 1.410 billion Man kan vel tolke utfra de tallene at CS 1.6 er mest populært, men kan ikke konkludere med at CS 1.6 er best. F.eks kan man ikke være sikker på at de som spiller 1.6 har prøvd CSS også, og funnet 1.6 som best, eller om at de gikk rett på 1.6 fordi folk har sakt det er bedre. Noen har t.o.m ikke prøvd CSS fordi de har blitt fortalt at CS 1.6 er best. Jeg har testa både CS 1.6 og CSS og liker egentlig ingen av delene, såre enkelt. Men om jeg måtte velge mellom en av de versjonene, ville jeg plukket 1.6 av den enkle grunn at det er gammelt, og de maskinelle kravene er på en terskel som maskinen klarer uten problemer. En annen ting er at jeg aldri klarte å like våpnene på CSS. Nå er jeg ikke aktiv CS spiller lengere så jeg order ikke gå mer i dybden fordi under min "storhetstid" hadde man ikke den luksusen av 2 CS versjoner.
A.J Green Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Haha, Bear^. Ingen skrev at det som er mest populært er best. Hvor du har det ifra fatter jeg ikke. Lol ass.
Bear^ Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Haha, Bear^. Ingen skrev at det som er mest populært er best. Hvor du har det ifra fatter jeg ikke. Lol ass. 5655329[/snapback] Skjønner ikke hvorfor du er på høgge etter meg uansett hva jeg skriver, hadde jeg skrevet at CS ruler vilt hadde du garantert funnet feil der å. Slutt å lete etter feil på andres poster hele tiden og begyn å gå litt i deg selv.
A.J Green Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Allright, jeg skal holde alt inni meg fra nå av.
Nitrius Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Red Orchestra sier bare jeg, kast CS og alt annet. Neida, jeg spilte for 1-2 år tilbake 1.6 en stund, men ble til slutt lei og begynte å cheate, fikk accounten bannet og sluttet, ble rett og slett lei spillet. Så en dag kom CS Source, og jeg begynte å spille det også, spilte en stund men gikk sånn halveis lei. Så nå spiller jeg sjeldent egentlig, tar meg noen runder i blant når jeg får med meg noen kammerater og spiller. Uansett, jeg ser egentlig ikke hvor denne diskusjonen går, de som spiller source, vil på død og liv beskytte det, og omvendt. For å svare på spørsmålet i denne tråden så vil jeg si at grafikken er den aller største forskjellen mellom spillene, er sikker hundrevis av andre små ting, men det får heller noen andre dra opp. Come on shoot me =)
Theoneask Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Yeah.. Mange kloke svar her.. Seff speler fleire folk 1.6. Latterlige og i heile tatt påstå at cs:s har gått over 1.6. Men uansett. Eg begynte med gode gamle 1.5. Det var eit perfekt spel! So kom 1.6. Spelte det kun på lan med venner siden eg ikkje kjøpte spelet. I fjor til jul fekk eg meg då cs source. Eg begynte no og spele eg, og merka fort at det var lettare og drepe. Det var vel rundt 1 år sidan eg hadde spelt noke særlig med cs men eg drap lett som berre det. Det var for lett og få hs. Som sagt før i ein tråd du traff hs uansett. Men grafikken = nydelig. Men seff det trengst ein gooood pc skal du virkelig få ut det beste og. Eg vil sei at Valve går litt feil vei. Dei tenker for mykje grafisk. Ta det nye kartet, militia som har blitt gjort til cs:s kart no. Flott det. Kartet har jo hdd og alt. Men 1000-krs spm er: Trenge vi cs gamers virkelig ein so flott grafikk?? Er ikkje det viktigaste for oss at spelet er artig, at det har bra gameplay og at vi ikkje trenge oppgradere pcen for og ha meir ein 40fps?!?! Det er ikkje bra og spele cs med 40fps! Sei kva pokker du vil men det er det ikkje! Eg gjekk over til cs 1.6 igjen i slutten av sommarferien. Begynte med at eg lånte steam kontoer av venner, og kjøpte like godt spelet til slutt. Er glad eg gjorde det. Var mykje vanskelig og bli "god" i 1.6 ein det var i cs:s men eg er glad eg valgte 1.6 Er av og til innom cs:s men det er ikkje ofte. Men spel kva dåke vil, dåke som vil ha bra grafikk, go for Source.
mkon Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) LORD: Mente ikke at det kom først men source har uansett tatt etter bf serien, desutten er bf2 etterfølger av desert combat modden og den tilogmed eier source. unsett: source ser styggt ut....aldri likt hl 2 motoren og vil aldri gjøre det.....er noe plastikk aktig og billig med det. :jall: Go UT og Oblivion Endret 24. februar 2006 av darkz
Nitrius Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jaja.. Dette er grunnen til at jeg ikke spiller cs:source : http://media.putfile.com/css_hit_b0x_bbOg jeg syns at det er mye mer morro å spille 1.6 enn source. 5654419[/snapback] Okay så hitboxene i CS 1.6 er virkelig bedere? kansje jeg skal ta å børste støv av cs 1.6 accounten min da, for hitboxene er noe jeg også er veldig lei av i CS Source.
Rampage Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Ja, LA OSS spille fantastiske doom3 med det flotte gameplayet og den GODE historien. Ja, LA OSS! grafikk er ikke alt? Endret 24. februar 2006 av Rampage
Nitrius Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Red Orchestra sier bare jeg, kast CS og alt annet. Neida, jeg spilte for 1-2 år tilbake 1.6 en stund, men ble til slutt lei og begynte å cheate, fikk accounten bannet og sluttet, ble rett og slett lei spillet. Så en dag kom CS Source, og jeg begynte å spille det også, spilte en stund men gikk sånn halveis lei. Så nå spiller jeg sjeldent egentlig, tar meg noen runder i blant når jeg får med meg noen kammerater og spiller. Uansett, jeg ser egentlig ikke hvor denne diskusjonen går, de som spiller source, vil på død og liv beskytte det, og omvendt. For å svare på spørsmålet i denne tråden så vil jeg si at grafikken er den aller største forskjellen mellom spillene, er sikker hundrevis av andre små ting, men det får heller noen andre dra opp. Come on shoot me =) 5656844[/snapback] Jeg beklager sterkt at jeg sa at alle cs spillere skulle kaste cs. Også skal jeg hilse til kongen av alle konger roflking i cs 1.6!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå