Gå til innhold

Guide: Musikk fra iPod til PC *Oppdatert 04.01*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest denne bruksannvisninga mange ganger, men skjønner enda ikke helt hvordan man skal gjøre dette. Får ikke opp Ipoden på Min datamaskin :S Leste at man skulle hake av "aktiver for eksternbruk" lr noe under oversikt, i Itunes.. mn d eneste jeg får opp under oversikt, er : "Åpne itunes når denne er akitivert", "Synkroniser kun avkryssede sanger og videoer" og "Manuell håndtering av musikk og videoer". Får det er vel litt vanskelig å følge denne bruksannvisninga når jeg ikke får opp ipoden i Min datamaskin.. :S

 

Har btw ipod touch og vista.. viss d har noe i si

Lenke til kommentar
Har lest denne bruksannvisninga mange ganger, men skjønner enda ikke helt hvordan man skal gjøre dette. Får ikke opp Ipoden på Min datamaskin :S Leste at man skulle hake av "aktiver for eksternbruk" lr noe under oversikt, i Itunes.. mn d eneste jeg får opp under oversikt, er : "Åpne itunes når denne er akitivert", "Synkroniser kun avkryssede sanger og videoer" og "Manuell håndtering av musikk og videoer". Får det er vel litt vanskelig å følge denne bruksannvisninga når jeg ikke får opp ipoden i Min datamaskin.. :S

 

Har btw ipod touch og vista.. viss d har noe i si

Jeg får opp iPoden, men bare som bilde/scanner-enhet

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
har testet på både ipod classic 5g og ipod touch 2g. det virker ikke på touch. det kommer ikke opp noe ipod_control e.l på når du har trykket på enheten på "min datamaskin". dette bør du få med i guiden.

Har du krysset av for "vis skjulte mapper og filer", da?

Det er vel i kontrollpanel --> Mappealternativer ett sted.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hei!

Siden jeg ikke er ekstremt data-flink trenger jeg å få ting inn med teskje.

Håper det går greit ;)

 

Hadde en Acer datamaskin før, men da den takket for seg kjøpte jeg meg en iMac.

Har en iPod touch 2 gen. som inneholder all musikken min, men den har aldri vært koblet til en mac før. Spiller det noen rolle? Kan jeg likevel bruke fremgangsmåten som ble beskrevet i første innlegg?

 

Og hva vil eventuelt skje når jeg kobler ipod'en til macen? Vanligvis synkroniserer den jo umiddelbart, så hva er muligheten for at jeg også mister alt som er på iPoden?

 

Takk på forhånd, og beklager håpløsheten x)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...