P0nduz Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Lurer på om dere har noen forslag til spill som topic sier. Spiller ingen rolle med grafikk o.l. takk for alle inspill
P-in-P Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Serious Sam Hundrevis av store og små monstre over alt som du må bekjempe med store medium og ENORME våpen
Keylar Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Serious Sam !! En orgie av monster som aldri stopper. bare plaffe løs til hånden din verker!
StarGazer Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jupp, serious sam var morsomt. Husker jeg spillte mye coop der. Mye skyting, store bosser og bra setting (gamle egypt) Har bare spillt det første, men det kan annbefales.
Bear^ Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Painkiller! Drep, drep, drep! 5619889[/snapback] Helt enig. Og ikke glem "battle out of hell". Om ikke det er totalt meningsløs skyting så vet ikke jeg
Belarnion Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Serious Sam = fullstendig ren tanketom action på høyt nivå kan definitivt anbefales!
Ed Hunter Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Postal 2? Har knapt spelt det, men husker einaren var ganske så grei på det med skyting.
SideburnsKongen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Serious Sam er kjempe morsomt, en hel hau med masse monster som skal dreper.. Postal 2 : Drepe mange, er jo en story i spillet, men masse dreping der også.. kan drepe folk på masse forskjellige måter, med saks og bensinkanne (Tenne på)..Masse fete våpen på postal 2..
P0nduz Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 okay takk:9 da får jeg ta meg en tur i butikken på mandag:)
Vaffel89 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Serious Sam ja det er meningsløs vold så langt øyet kan se i den serien
Balle Klorin Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Quake 3 holder fortsatt til meningsløs blod og vold Forøvrig har vi jo Sof 1, selv om jeg kun liker første mappet ^^
Galdrafadr Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Haha.. serious sam er jo konge! Husker første gang jeg testet det.. springer uti jungelen med en gunner i hånda. Langt langt vekke hører jeg en svak lyd "waaaaaaa!" Den kommer nermere og nermere. Jeg begynner å få panikk.. hvor er denne fyren som brøler? Plutselig rett forran meg hopper det ut 3-4 jævler bak et tre.. "WAAAAAAAAH!!" jeg skriker sammen med monstrene, og prøver å skyte dem ner.. De kommer kjappt mot meg, og jeg legger merke til at det ikke er et monster med 3x hodestørrelse, men et monster som spirnger mot meg med en bombe over hodet.. "AAAAA" Å gud så morsomt spill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå