Gå til innhold

Spillmagasinet i endring


Anbefalte innlegg

Den tredje sesongen av Spillmagasinet er på trappene, og vi kan se frem til et mindre familiepreget program denne våren.

 

Les mer

 

PS: Denne tråden er fra 15. februar fordi artikkelen (i en litt annen form) opprinnelig ble publisert da. Etter forespørsel fra TV2, fjernet vi artikkelen. Nå er den lagt ut på nytt, med litt mer informasjon, etter at Spillmagasinet.no sendte ut en offisiell pressemelding.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Såklart glimrende at Spillmagasinet omstruktuerer innholdet litt. Høres fin ut. Men at det er på TV2 Zebra er ikke en positiv ting akkurat, selv om programmet vil få mer frie tøyler. Seertallet kommer til å droppe betydelig tror jeg, selv har jeg bare mulighet til å se Zebra på en TV, som da stort sett er opptatt med andre kanaler som familien ser på.

Lenke til kommentar

Til alle Dere som ikke har zebra, men har canal viasat digital shiat.

Skaff Dere dreambox :p

 

Men tilbake til poenget, dette gleder jeg meg til. Foreløpig ser jeg veldig mye på X-Play som er et meget bra spill tv-program. De er veldig kritiske, selv om de ikke gir helt inntrykk av det med en gang. Veldig mye ablegøyer. Men når du har sett noen episoder ser man at dette er absolutt bra greier.

 

På internett ser jeg veldig mye på the 1upshow.

 

Men, gleder meg veldig til ny sesong med Spillmagasinet. Håper det blir litt mer "av gamere - for gamere" nå.

 

Lykke til, til redaksjonen i spillmagasinet. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...