Gå til innhold

1 år med wow, din /played time?


Anbefalte innlegg

Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg  :hmm:

 

Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken?

Har kansje ikke sånnt noe? :no:

5761729[/snapback]

 

Funker det. Venne mine og jeg har jo wow lan noen ganger også, så det går å være sammen med venner samtidig som man spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg  :hmm:

 

Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken?

Har kansje ikke sånnt noe? :no:

5761729[/snapback]

 

Kan jeg vær så snill få lov å dyppe deg i kokende smult? Herregud, gi deg.

Lenke til kommentar

Jeg har en 60 character som jeg rakk å spille 28 dager på før jeg gikk lei før sommer i fjord, så hadde jeg et opphold frem til jul, da dro jeg på LAN, aktiverte accounten og fortsatte på en 44 rogue jeg hadde som nå er lvl 60, og begynner å nærme meg 28 dager på den også, tror jeg.

 

Samlet blir det vel mellom 60 og 65 med alts.. Vurderer å skaffe meg jobb nå, for å prøve å kutte litt ned, mamma maser og er skuffet :cry: .

Lenke til kommentar
Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg  :hmm:

 

Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken?

Har kansje ikke sånnt noe? :no:

5761729[/snapback]

 

Denne tråden er for de som spiller wow, og emnet er hvor lenge de har gjort det.

Til din informasjon er jeg gift og har det helt fint sosialt.

Selv om jeg har 80 dager played jobber jeg til og med.

Det er sikkert flere her i samme situasjon med meg, som greier helt fint å kombinere familie arbeid og wow.

 

Tenk deg litt om før du skriver et slikt innlegg i en tråd som ikke har det som emne en gang. :hrm:

Lenke til kommentar
Åh, så din oppfatning av glede er fasiten, altså?

5768335[/snapback]

Riktig :thumbup:

 

Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow...

5768285[/snapback]

 

Prøver du å frelse oss eller?

5768347[/snapback]

 

Faktisk ikke :hrm:

 

 

Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow...

5768285[/snapback]

 

En av våre gleder er nettopp det å spille wow.. :roll:

5768782[/snapback]

 

LoL :whistle:

Lenke til kommentar
Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg  

 

Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken?

Har kansje ikke sånnt noe?

 

Du har sikkert mange venner du også, som henger på forumet for å slenge ut sarkasme :/

Stort sett alle vennene mine spiller wow, og resulterer i at jeg også spiller endel. Orker ikke sjekke played nå, men det har ballet på seg siden februar 2005 :p Må innrømme at jeg begynner bli kraftig lei nå :innocent:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Her var det mange sosiale mennesker som ofte tar øynene vekk fra PC skjermen skjønner jeg 

 

Hvordan er det med venner, familie, kjæreste når dere spiller 90% av tiden dere er våken?

Har kansje ikke sånnt noe?

 

Du har sikkert mange venner du også, som henger på forumet for å slenge ut sarkasme :/

5769030[/snapback]

 

Quoted For Truth... :innocent:

Lenke til kommentar
Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow...

5768285[/snapback]

 

En av våre gleder er nettopp det å spille wow.. :roll:

5768782[/snapback]

 

LoL :whistle:

 

Har ingenting å klage på du som er kristen. Mye bedre å sløse bort tida si på WoW enn Gud. Det er iallefall sikkert.

Endret av omiro
Lenke til kommentar
Tenk på all den dyrebare tiden dere har brukt på det spillet. Tenk så mye annen glede dere kunne fått, visst dere ikkje hadde brukt et hallt år på og spille wow...

5768285[/snapback]

 

En av våre gleder er nettopp det å spille wow.. :roll:

5768782[/snapback]

 

LoL :whistle:

 

Har ingenting å klage på du som er kristen. Mye bedre å sløse bort tida si på WoW enn Gud. Det er iallefall sikkert.

5769733[/snapback]

 

word:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...