Gå til innhold

Marked for brukte dvd'er?


agony

Anbefalte innlegg

Som tittel hinter om, lurer jeg på om det er noe marked for å selge brukte dvd filmer, om noen har prøvd å solgt noe som er noe, og om folk i heletatt har interesse av å kjøpe filmer som ikke er helt nye.

 

Sitter på en dvd samling på ca 100 filmer, men ser ikke på film ca lengre, og sånn situasjonen er i dag, ingen tv til det heller. Så om muligheten hadde vært der, kunne jeg tenkt meg å solgt alle sammen.

 

Spørsmålet er jo hvordan dette evt skulle blitt gjort, alt i en pakke, evt prøve å dele opp etter sjanger o.l., eller friplukk? Og hva er en grei pris på de? Så godt som alle filmene har blitt sett på maks 2 ganger, med enkelte unntak, men ingen bærer preg av missbruk.

 

Så, noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som tittel hinter om, lurer jeg på om det er noe marked for å selge brukte dvd filmer, om noen har prøvd å solgt noe som er noe, og om folk i heletatt har interesse av å kjøpe filmer som ikke er helt nye.

 

Sitter på en dvd samling på ca 100 filmer, men ser ikke på film ca lengre, og sånn situasjonen er i dag, ingen tv til det heller. Så om muligheten hadde vært der, kunne jeg tenkt meg å solgt alle sammen.

 

Spørsmålet er jo hvordan dette evt skulle blitt gjort, alt i en pakke, evt prøve å dele opp etter sjanger o.l., eller friplukk? Og hva er en grei pris på de? Så godt som alle filmene har blitt sett på maks 2 ganger, med enkelte unntak, men ingen bærer preg av missbruk.

 

Så, noen forslag?

5601722[/snapback]

 

 

Syns du skal selge alt som en pakke løsning, dumt å la folk plukke ut de beste filmene så sitter du igjen med noen filmer som ingen vil ha :)

Lenke til kommentar
75,- for brukte filmer er vel ikke akkurat billig. Koster jo det samme for de fleste om du skal kjøpe de ny? ;)

5605278[/snapback]

 

Var mest for å få dem til å kjøpe mer enn 1 om gangen, beste hadde vært å få solgt alt i 4-5 pakker, men drive å sende 1 og 1 dvd til folk er jeg mindre interesert i. Ting kan diskuteres seff ;)

Lenke til kommentar
Bruktmarked.hw.no

 

Der, da var den fikset, så blir sikkert ikke mod's så sure på meg heller :p

 

Og senket prisen på pakker på 5 til 50 spenn per stk+frak.

5605454[/snapback]

 

 

 

Vil ha følgende:

 

Klodenes Kamp: Special Edition

Den Sjette Sansen: Collector's Edition

X-men

Ringenes Herre: To Tårn

Ringenes Herre: Atter en konge

 

Har sendt på PM og.

Endret av Fez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...