Gå til innhold

E-post problemer på Nokia 6270


Anbefalte innlegg

Faren min har akkurat kjøpt seg denne telefonen og jeg skulle hjelpe ham med å sette opp e-post på den. MEN får det ikke til...

 

Jeg har laget en egen brukerdefinert konfig.innst for e-post med riktige innstillinger, men hver gang jeg prøver å sende mail får jeg følgende feilmelding:

 

"Mottaker finnes ikke:[email protected]" også vil den koble ned.

 

Noen som har vært borti denne feilmeldingen før? Må si jeg synes disse Series 40 greiene virker litt klønete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faren min har akkurat kjøpt seg denne telefonen og jeg skulle hjelpe ham med å sette opp e-post på den. MEN får det ikke til...

 

Jeg har laget en egen brukerdefinert konfig.innst for e-post med riktige innstillinger, men hver gang jeg prøver å sende mail får jeg følgende feilmelding:

 

"Mottaker finnes ikke:[email protected]" også vil den koble ned.

 

Noen som har vært borti denne feilmeldingen før? Må si jeg synes disse Series 40 greiene virker litt klønete.

5597313[/snapback]

 

 

Har brukt e-post på 6270 daglig i et par uker, uten noe problemer.

 

Har du satt opp en egen APN med "internet" på mobilen?

 

-snubbel

Endret av snubbel
Lenke til kommentar

Den vanligste feilen som blir gjort ved oppsett av e-post er at du setter opp inn og utgående server til det du har fått vite av de du har fått eposte din fra. Feks hvis du har domenet "www.minside.com" så setter du pop3.minside.com på inn og ut.

 

På inngående server er det riktig.

 

Men på utgående server må du bruke Telenor sin (hvis du bruker telenor sitt nett).

 

Gå på telenormobil.no og finn en guide for å sette opp epost på en mobil..samme hvilken egentlig, og finn utgående epost server. husker ikke i hode hva det er.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...