Gå til innhold

Video fra Drømmefall: Den Lengste Reisen (PC/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å hjelpes meg hvor jeg gleder meg. Gleder meg like mye til dette spillet som jeg gjorde til at HL2 skulle komme ut.

 

Håper dette blir like bra som "Den lengste reisen" er, for det må være tidenes spill i mine øyner.

 

Kan i alle fall ikke holde meg, må ha det spillet NÅ :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hmm..

Første jeg tengte var:

NEEI, de har gjort det 3D, og mer "action" basert..

Så har ikke så store forhåpninger til spillet lengre.. :(

 

EDIT: Pappa sa noe om at han hadde sett noe på tvn, om at det skulle sleppes nå..

Men på gamer står det at slippdatoen er 20. april.

Hva er riktig?

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Pappa sa noe om at han hadde sett noe på tvn, om at det skulle sleppes nå..

Men på gamer står det at slippdatoen er 20. april.

Hva er riktig?

5710626[/snapback]

Dreamfall/Drømmefall slippes verden over i løpet av en to-ukers-periode i slutten av april/begynnelsen av mai. I Norge har den norske distributøren oppgitt 20. april som lanseringsdato.

Lenke til kommentar
Pappa sa noe om at han hadde sett noe på tvn, om at det skulle sleppes nå..

Men på gamer står det at slippdatoen er 20. april.

Hva er riktig?

5710626[/snapback]

Dreamfall/Drømmefall slippes verden over i løpet av en to-ukers-periode i slutten av april/begynnelsen av mai. I Norge har den norske distributøren oppgitt 20. april som lanseringsdato.

5711652[/snapback]

ok..

Da er det bare å instalere Den lengste reisen mens jeg venter da..

Tror jeg har alt for høye forhåpninger til spillet.

Videoen senket min tro på at spillet blir like bra som 1'ern mye.

Det var 3d (ikke nødvendig vis dårlig) og mye mer action basert, og rpg basert (virket det som) :(

Lenke til kommentar
det kommer vel ikke i norsk versjon slik Den lengste reisen gjorde? hadde nemlig norsk versjon av DLR, kjøpt når det kom ut

5713747[/snapback]

Drømmefall kommer med norske stemmer, og en teknologi som gjør det mulig å tilpasse leppebevegelser etter lyd. Det er ikke offentliggjort hvem som står for stemmene enda, men Funcom har sagt at det er mange kjente skuespillere involvert.

 

Det er imidlertid ikke helt avklart om det kommer norsk og engelsk versjon på en og samme DVD. Spillet er ganske stort akkurat nå, men Funcom håper de klarer å få plass til alt på en plate.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...