theDurkan Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Her om dagen klikket maskinen min helt, og alt bortsett fra musa sluttet å fungere. Akkurat som skjermbildet ble låst, bortsett fra musa, som fungerte som vanlig. Bare uten mulighet for å klikke. Etter en restart, fungerte ikke lenger mus og tastatur. Windows ser ut til å gå i bakrunnen, siden passordmarkøren står og blinker som vanlig. Jeg har 3 ulike Windows-installasjoner, og mus og tastatur fungerer ikke lenger i noen. Jeg holder ulike backuper på de ulike Windowsene, så ved en systemfeil henter jeg bare mapper fra de uskadde windowsene, men nå kommer jeg jo ikke inn i noen av dem. Derfor lurer jeg på om det er noen måte å hente ut data (forholdvis mapper) uten å være i windows? Jeg har ingen ledig perisjon å reinstallere på for å bruke den for å hente ut data fra de andre. Dette gjør jeg bare hvis det ikke finnes andre løsninger.
TCi Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Har du testet med en annen mus eller et annet tastatur? Hva med batteriene på de (om du har trådløst)?
theDurkan Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Har du testet med en annen mus eller et annet tastatur? Hva med batteriene på de (om du har trådløst)? 5569891[/snapback] Er batteriløst, og har prøvd med annen mus ivertfall. Det fungerte heller ikke. Har også byttet å bruke usb og ps/2 på musa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå