hinduuu Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Ikke helt sikker på hvor jeg skal legge dette, men det er en mod av Half-life så kanskje den passer her eller kanskje ikke. Men til spørsmålet mitt, vi er en venne gjeng som spiller Ns mye. Og som regel så setter jeg opp en server som vi spiller på. Når jeg setter opp en game så får ikke gjort noe med Gametime eller hva jeg skal kalle det. Den er liksom 15min uansett hvordan oppsettet er, om jeg prøver console ingame og skriver " trur jeg om jeg husker det riktig" Mp_timelimit "feks" 50 så blir den akuratt det samme. Så jeg lurer på om det er noen her som har erfaring fra spillet eller lignende? Har prøvd langt om lenge å finne et public forum for spillet men ser ut som at det er såpass gammalt at det er nesten utdødd :(Takker for all hjelp Har også prøvd og sette opp en dedicated server og gjøre om timelimit der, men funker forsatt ikke Vet det skal gå ann og spille i lengere enn 15min fordi jeg har prøvd public games hvor vi kan spille så og si uendelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå