Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med telenor ADSL i Nord-Norge


Anbefalte innlegg

Er det flere i Nord-Norge som har problemer med telenor i dag?

Har en 4mbit linje som yter pr.nå 175kbit/s

Har vært på tråden med telenor,og der får man standardsvar:

Vi kan ikke se/har ikke hørt om problemer i din region!

Du har nok feil på din maskinvare!

Nå er jeg grundig lei denne overfra og ned holdningen til telenor.

Hvor mange av dere har fått kompensasjon ang ustabil linje?

Hva har det seg at f.eks direct connect,har mere stabil linje enn telenor,de bruker vel samme linja inn til forbrukeren?

 

Om man bytter leverandør,hvem har mest stabil linje i Finnmark?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det flere i Nord-Norge som har problemer med telenor i dag?

Har en 4mbit linje som yter pr.nå 175kbit/s

Har vært på tråden med telenor,og der får man standardsvar:

Vi kan ikke se/har ikke hørt om problemer i din region!

Du har nok feil på din maskinvare!

Nå er jeg grundig lei denne overfra og ned holdningen til telenor.

Hvor mange av dere har fått kompensasjon ang ustabil linje?

Hva har det seg at f.eks direct connect,har mere stabil linje enn telenor,de bruker vel samme linja inn til forbrukeren?

 

Om man bytter leverandør,hvem har mest stabil linje i Finnmark?

5561508[/snapback]

 

 

Ja har store problemer i dag. Bor i Tromsø. Fikk 2 måneder kompensasjon anngående problemene som var i desember/januar. Men er ikke dette fikset fort skal jeg ha 2 måneder til.

 

mvh.

 

BT

Lenke til kommentar

Helt åpenbart at det er driftsfeil - har sjekket med flere i Tromsø by som har akkurat samme symptomene. Og karen som svarte på 0500 teknisk hadde nok en mistanke om at det var en litt mer omfattende feil enn bare hos meg. Men som vanlig er, han visste selvsagt ingen ting han heller og hadde ikke hørt noe...

Lenke til kommentar
Men det er vel ikke så langt nord at det teller, kjenner jeg dere rett  :roll:

5562859[/snapback]

 

Er faktisk ikke helt sikker på hvor du vil med den kommentaren der. Og Telenor slipper nok unna denne gangen også siden problemene er i et "avgrenset" område nord for Polarsirkelen. Det hadde blitt annet til ramaskrik om det var "søringene" som var rammet. Da hadde nok teknikerne på Telenor blitt tvunget til å få baken i et annet gir...

 

PS: Ser nå at estimert rettetid er satt til kl 22:00. Da skal vi ikke klage et ord mer.

Endret av Oldie
Lenke til kommentar

Da har telenor "krauma" seg til å fått ordnet feilen.Men hvorfor kan de ikke bare si det i første omgang at de har feil på SITT system og at det ikke er innringer som har feil på sitt system.

Blir for enkelt at telenor og tro at alle er tullinger!

Feilmeldingen kom vel ca kl 20.Jeg ringte ca kl 1430 og sa at det er noe galt på fære.

Nei har sendt mail til telenor`s klageavdeling.Venter i spenning om jeg denne gangen får svar på min mail.Er ikke helt bortskjemt med at det skjer :nei:

 

Nå skal det tas opp til vurdering om jeg skal skifte leverandør.

Tror ikke de andre har like mye trøbbel og tull med sine linjer,har ihvertfall ikke hørt mye om det.

 

Hørte en gamling en gang sa noe som jeg i dette tilfellet har modifisert litt.

TELENOR ER SOM EN GAMMEL HORE,KREVER FULL BETALING OG YTER INGEN TING.

 

Det er påtide at de starter med å ta kundene på alvor

Endret av oajen
Lenke til kommentar

Helige som kan få Bredband dere, først ringer telenor spør om jeg vil ha bredbånd. (Viste seg at det har vert linje her hele tiden men ingen viste om den før en i telenor fant det ut.)

Jeg var happy som aldri før, kontrakten kom, og i dag var det 5 dager til jeg fikk det. Og i dag for jeg brev fra telenor om at jippi (det var ironi) jeg kan ikke få bredband, var ikke plass igjen i linjenettet! arrgh...! Så sitter jeg her på modemet mitt og fortvilt prøver å laste ned patchen til wow på 24,2mb... Har stått ett par år på interesseliste, men neida!

Lenke til kommentar

vel, siden det er telenor sine linjer, og de sa at du kunne få bredbånd, så skal de holde det. De har PLIKT til å rette opp i slike feil som at det ikke er flere ledige par på kabelstrekka til huset ditt. Ring inn og klag, klag, klag og atter klag! De har PLIKT!

 

Naboen min hadde samma problemet. De sa det gikk fint, han fikk brev noen dager etter om at det ikke var plass på linja. Da var han forbanna og ringte inn og sa at de skulle ordne opp med en gang, eller så skifta han abbonement på både telefon og internett! Da kom de uka etter eller no gitt! :p

Endret av miXer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...