Gå til innhold

BenQ DW1650 - Noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når ble BenQ DW1650 og DW1650 lansert (i verden og i Norge)? Er disse 2 brennerene helt like unntatt at 1650 har Lightscribe funksjon? Flere som har erfaringer?

Endret av _Adler_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo evt sjekke min test av benq 1655. Letteste måte å finne den på er å søke på "gammalost". Der har du vel det meste av info du trenger. Og er det noe du mener mangler, så er det bare å spørre.

Og ja, 1650 er mer eller mindre en 1655 uten LS.

Skrevet (endret)
Du kan jo evt sjekke min test av benq 1655. Letteste måte å finne den på er å søke på "gammalost". Der har du vel det meste av info du trenger. Og er det noe du mener mangler, så er det bare å spørre.

Og ja, 1650 er mer eller mindre en 1655 uten LS.

5581178[/snapback]

Ja, skal sjekke den nå. Merkelig at jeg ikke har gjort det før, for du skrev det jo tidligere i tråden :S

Fant linken til testen, sikkert flere som har bruk for den :)

Test av BenQ1655

Takk.

Endret av _Adler_
Skrevet (endret)
hmm den linken din er til noe vannkjølingsgreier :)

5582974[/snapback]

Stemmer, ble helt feil link. Manglet en 0 helt på slutten av linken, derfor pekte den til en helt annen tråd :p Rettet det i den tråden jeg skrev feil. Endret av _Adler_
Skrevet

Skjønner no ikke helt hva alle har så mye i mot Plextor heller jeg da. Plextor er kjempe brennere. 3 forskjellige Plextorer, en i mamma sin pc, en i stefaren min sin pc og en Plextor DVD Brenner i hovedboksen min. Alle fungerer kjempe fint. Aldri hatt noe problem egentlig.

Skrevet (endret)

Du betaler ca 3x så mye som konkurrentene koster, for en brenner som er en dårligere brenner. Nei .. gudene må vite hvorfor jeg finner det teit.

Endret av gammalost
Skrevet
Du betaler ca 3x så mye som konkurrentene koster, for en brenner som er en dårligere brenner. Nei .. gudene må vite hvorfor jeg finner det teit.

5592707[/snapback]

Well said :cool:

• 2 uker senere...
Skrevet

Sparker liv i denne igjen..

Hvordan er DW1650 i forhold til DW1640?

Altså med tanke på de ulike funskjonene, fant ingen spesielle tester av denne brenneren..

Skrevet (endret)

Du finner test av 1640 her på forumet samt en test av 1655.

En 1650 er en 1655 uten lightscribe. Dermed kan du bruke 1655 testen å sammenligne med.

Funkjsonsmessig er dem så og si identiske.

Endret av gammalost
  • 2 måneder senere...
Skrevet

BenQ DW1670 ble sluppet i Japan for ca. 2 uker siden, jeg aner ikke når den blir sluppet her.

Men...

Klarer du ikke å vente? Så finnes den allerede her!

Den har bare tatt på seg en Sony forkledning : Sony DRU-820A

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...