Gå til innhold

München - Hva syntes du om filmen?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Etter War of The Worlds har jeg mistet sansen helt for Spielberg. Kommer ikke til å betale 75 spenn for en sentimental film som vistnok fokuserer altfor mye på Eric Bana.

5583460[/snapback]

 

Å uttale seg om en film som man ikke har sett, er det bare Zonar som får lov til. Det er ikke mye sentimentalitet (selv om det er litt, du kjenner jo Steve) og hva veit vel du om fokuset på Eric Bana og hvorvidt dette i så fall er negativt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter War of The Worlds har jeg mistet sansen helt for Spielberg. Kommer ikke til å betale 75 spenn for en sentimental film som vistnok fokuserer altfor mye på Eric Bana.

5583460[/snapback]

 

Å uttale seg om en film som man ikke har sett, er det bare Zonar som får lov til. Det er ikke mye sentimentalitet (selv om det er litt, du kjenner jo Steve) og hva veit vel du om fokuset på Eric Bana og hvorvidt dette i så fall er negativt?

5584312[/snapback]

 

Syns absolutt ikke det var for mye fokus på Avner. Hadde det ikke vært noe personlig fokus hadde filmen blitt altfor objektiv og kjedelig.

 

EDIT: Post nr. 500 :w00t:

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Jasså, hadde liksom ikke Steven blitt voksen da Schindlers Liste ble lagd?  :hmm:

5584500[/snapback]

Du har et poeng, men jeg synes denne filmen viste en grad av modenhet som ikke har slått meg med tidligere filmer av fyren. Nå skal det sies at det begynner å bli en stund siden jeg så Schindlers Liste.

5586886[/snapback]

Schindlers Liste er minst (om ikke mer) voksen en München.

Lenke til kommentar

Noe jeg satte pris på i München var fraværet av sentimentalitet, i skildringen av Avner og laget hans, slik jeg oppfattet det i alle fall. I tillegg synes jeg filmen var et svært godt stykke håndverk.

 

Edit: Bare så det er klart, uttaler jeg meg kun om mitt høyst subjektive forhold til filmen. München er min personlige favoritt blant Spielbergs filmer, det er ikke dermed gitt at andre trenger å dele mitt syn.

Endret av A_N_K
Lenke til kommentar
Edit: Bare så det er klart, uttaler jeg meg kun om mitt høyst subjektive forhold til filmen. München er min personlige favoritt blant Spielbergs filmer, det er ikke dermed gitt at andre trenger å dele mitt syn.

5591334[/snapback]

 

Men det alltids greit å gi begrunnelse for det man mener :wee:

 

Takk for den spoileren da! Nå gleder jeg meg skikkelig til å se filmen...

 

Dette ødelegger da ikke for filmen? De fleste som veit noe om München-massakren, som gisseldramaet ble kalt, visste godt at dette skjedde. Det kommer tydelig nok fram i starten av filmen og det gjør ingenting at man veit dette. Ting man allerede veit kan bli triste de også.

Lenke til kommentar
Edit: Bare så det er klart, uttaler jeg meg kun om mitt høyst subjektive forhold til filmen. München er min personlige favoritt blant Spielbergs filmer, det er ikke dermed gitt at andre trenger å dele mitt syn.

5591334[/snapback]

 

Men det alltids greit å gi begrunnelse for det man mener :wee:

 

Takk for den spoileren da! Nå gleder jeg meg skikkelig til å se filmen...

 

Dette ødelegger da ikke for filmen? De fleste som veit noe om München-massakren, som gisseldramaet ble kalt, visste godt at dette skjedde. Det kommer tydelig nok fram i starten av filmen og det gjør ingenting at man veit dette. Ting man allerede veit kan bli triste de også.

5591572[/snapback]

Jeg visste ikke det da... :blush:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...