Gå til innhold

Når kommer P990?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+109384

Men! Mens vi er i batteriland:

 

Når jeg nå etter hvert skal lade opp min nye, dyrekjøpte P990i - skal jeg da lade den opp i lange tider, i avholdenhetens smerte? Eller er det likegyldig om jeg skrur den på og begynner å leke mens den lader i de foreskrevne fire timene? Eller bør jeg lade den i fire timer mens jeg er et annet sted, ute av rekkevidde (så fristelsen blir mindre)?

Jada, jada, har lest både det ene og det andre, men jeg orker ikke gjøre meg opp en mening. Hva sier dere, som sikkert har førstehånds erfaring på området?

 

For øvrig har min to år gamle T630 stadig ok batteritid, og den ble ladet opp mens jeg klådde på den. Men den kostet jo halvparten av hva en P990 gjør, og med større investering blir det viktigere for meg å få gjort ting litt i henhold.

Endret av Slettet+109384
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL!

 

SE sier at det er trykkfeil i manualene...og videre at " Nei, det står ikke på våre nettsider at BST 34 skal følge med .....åh? sier du det står det på produktlisten..hmm...rart" TATT MED BUKSA NEDE!

 

De sier videre at det ikke er "sikkert" at BST-33 er dårligere enn BST-34...Men BST-34 kan kjøpes seperat i etterkant. Hva er da vitsen hvis det ikke er bedre?

 

Hva er sjansen for at det er trykkfeil i brukerveiledningen, Det står oppført i produktlisten med P990i og betatesterene fikk med BST-34...Og SE ikke kjenner til BST-34.

 

...MEN, så KOMMER Det ett batteri, tilfeldigvis, som heter BST-34 som kan kjøpes etterhvert?

 

Noen mener sikkert dette er flisespikkeri, men vi som har brukt P serien før vet at batteriet ikke har vært bra og med oppgitte tider på P990i så har dette vært ett moment iallefall jeg har vært spent på.

 

Når jeg da finner ut at SE har tatt en snarvei så bør ikke SE komme unna uten videre.....

6684422[/snapback]

 

 

JOSTEIN DA.. Trenger du jobb....?

6685433[/snapback]

 

 

Eh, hvem er Jostein?

Lenke til kommentar

Hmm - fikk inn mobilen nå - jobber for å få den "på nett" her på jobben. Ikke bare bare. Har hatt p800, p900 og p910 forøvrig). Blir en "mobil"-kveld dette - Norge får lite drahjelp av meg i kveld mot Brasil... ;)

 

Men - finner vel ut av det - men er det fler enn meg som sliter med kontaktregisteret som plasserer Å og AA sammen med A ? Det er jo for teit hvis de ikke har lagt inn en setting på et sted.....

 

Hmmm - blir vel nødt til å kikke i bokji snart.... geee...

 

Men ellers er den jo lekker da! Masse kjekt her - må fikle videre nå... :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet ha som har skjedd, men det får forbli. BST-34 kommer så vi for nøye os med det.

 

Da var min P990i hus og jeg har fra det norske partiet.

 

TELEFONEN HAR NORSK SPRÅK men BST-33 batteri..

 

Det morsomme er at SW versjonen er klin lik SW versjonen til med engelsk språk som mange her har

 

bilder under

 

 

P990001.jpg

 

P990002.jpg

 

P990003.jpg

 

P990004.jpg

 

P990005.jpg

 

P990006.jpg

 

P990008.jpg

 

P990010-1.jpg

 

P990011.jpg

 

P990009.jpg

Endret av Mobilguiden
Lenke til kommentar
Men! Mens vi er i batteriland:

 

Når jeg nå etter hvert skal lade opp min nye, dyrekjøpte P990i - skal jeg da lade den opp i lange tider, i avholdenhetens smerte? Eller er det likegyldig om jeg skrur den på og begynner å leke mens den lader i de foreskrevne fire timene? Eller bør jeg lade den i fire timer mens jeg er et annet sted, ute av rekkevidde (så fristelsen blir mindre)?

Jada, jada, har lest både det ene og det andre, men jeg orker ikke gjøre meg opp en mening. Hva sier dere, som sikkert har førstehånds erfaring på området?

 

For øvrig har min to år gamle T630 stadig ok batteritid, og den ble ladet opp mens jeg klådde på den. Men den kostet jo halvparten av hva en P990 gjør, og med større investering blir det viktigere for meg å få gjort ting litt i henhold.

6686161[/snapback]

 

Jeg har ikke batterikunnskaper nok til å uttale meg om dette, men jeg kan tenke logisk og si iallefall noe.

Hvis du bruker mobiltelefonen mens den lader første gangen vile jeg latt den lade minst 5 timer fordi den bruker strøm når den er på. Mao, batteriet vil ikke bli like fort oppladet og 4 timer vil ikke holde. Om det i det hele tatt er lurt å bruke den mens den lader vet jeg ikke da.

 

Men jeg hadde også satt stor pris på om noen andre kunne svare på det, for min P990i kommer sannsynlig vis i morgen og jeg vil gjerne bruke den med en gang!

 

 

Jornan :)

Lenke til kommentar

Virkelig flotte bilder Mobilguiden :).

 

Du bestilte fra Best-Buy? Fikk du mail ang sendingsnr? Har ikke fått noe jeg, har også bestilt der..  :thumbdown:

6686414[/snapback]

Logg deg inn på BestBuy. Der fikk jeg nummeret mitt.

 

Når det gjelder batteri så har jeg aldri brydd meg om lading eller ei. Regner med at nye lithiumbatterier er bra saker, for jeg klarer ikke ligge unna en ny duppedings når jeg har kjøpt den...

Lenke til kommentar

Ja, sjekk brukerhåndboken, alt står der. Den kan ta opp video i 128 x 96, 120 x 160, 176 x 144 og 240 x 320 piksler. Det er mye bedre enn forgjengerenne.

 

I avspilling av video er det dårligere. Den ståtter 3GPP, MP4 og noen få andre formater. Men ingen "kjente" som .wma, .avi osv. Dessverre. Men det blir vel mulig å installere SmartMovie? Den fikser det :)

Lenke til kommentar
Får ikke helt til WLAN jeg.. Har satt det opp som jeg skal, men den hopper bare mellom Active og Inactive

6687900[/snapback]

 

Funka bra her hjemme. Bruker kun Mac-nr og ingen kryptering, det gikk bra. Prøvde såvidt å sette opp på jobben i dag også, men der sleit jeg mer. Ikke sikker på at jeg fikk ikk krypteringsnøkkelen helt riktig. Får teste mer i morra.

 

Du kan jo prøve å slette koblingen, legge inn alt på nytt da. Se om det blir bedre...?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...