perjan Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Her er utdrag fra min kode som etterfølges av kode for det som skal vises ved trykk "vis matrett/drikke".. Problemet er at når jeg trykker på knappen så kommer innholdet opp i hovedmeny vinduet pluss at det kommer opp en tom ny boks. Det jeg vil er altså at innholdet skal komme i denne boksen og ikke i hovedvinduet. Noen som forstår hva jeg gjør galt? if (s.equals("Vis Matrett/drikke")) { getJDialog_Vis().setVisible(true); } private JDialog getJDialog_Vis() { if (jDialog_Vis == null) { jDialog_Vis = new JDialog(); jDialog_Vis.getContentPane(); Container rute1 = getContentPane(); rute1.setLayout(new FlowLayout()); addWindowListener(new WindowAdapter() { public void windowClosing(WindowEvent evt) { avslutt(); } } );
Vasily Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 (endret) if (s.equals("Vis Matrett/drikke")) { getJDialog_Vis().setVisible(true); remove(hovedmeny); } //prøv deg frem med å sette inn remove(....) private JDialog getJDialog_Vis() { if (jDialog_Vis == null) { jDialog_Vis = new JDialog(); jDialog_Vis.setLayout(new FlowLayout()); getContentPane().add(jDialog_Vis); addWindowListener(new WindowAdapter() { public void windowClosing(WindowEvent evt) { avslutt(); } } ); //Har ikke drevet med java siden før jul, glemt litt.. men du vil få hjelp på //veiledningstjenesten på intranettet, du vet hvor... Endret 1. februar 2006 av Vasily
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå