hinduuu Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Hvilken class mener du er best dmg dealer i pvp på lvl20 Har spilt Monk i snart 2 uker nå og begynner og gå litt lei, så har tenkt på og lage meg en dmg dealer, men er usikker på hva jeg skal lage :< takker for alle synspunkter.
Stifi Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Kanskje en w/m eller n/mesmer Endret 31. januar 2006 av elfag
jaynuz Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Er du ute etter mye damage kan jeg trygt anbefale Elementalist... reletivt syke attack spells, men det er lett å gå lei av selve rasen
Idioteque Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Warrior har mest DPS, mens Ele har best spike damage, om man ikke regner med at man er buffet fra Necro eller noe.
hausoo Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Har spillt båre warrior og elementalist, og det er veldig forskjell på de to dmg typene.. shockwarrior kan gjøre veldig stor damage, mens elementalist kan gjøre veldig stor spike dmg, og stor area off effect... syntes selv warrior er det gøyeste for øyeblikket, men det er forskjellig fra en tid til en annen
H4ngm4N Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Tja, det kommer jo ann på. Mot f.eks Rangers så er jo Rangers eller Warriors best, siden de har ekstra armor mot elemetal damage. Totalt sett er nok en Fire Elementalist den som kan deale mest total skade, men det er medregnet AoE spells. Vil si at Rangers, Warriors (såfremt man greier å spille det, er ufattelig mange noobs som velger denne klassen) og Elementalists er ganske likestilte. Mesmere kan gi veldig bra skade mot spellcasters, og Necromancers kan gi mye skade med en bra build, men disse er ikke de klassene jeg ville valgt om du vil være ren damage dealer, da disser har mange andre viktige oppgaver, og er vanskeligere å spille enn de tre førstnevnte.
Chasseur Skrevet 31. januar 2006 Skrevet 31. januar 2006 Men husk, en DMg dealer skal gjøre mye mer enn å deale dmg, i hvertfall i PvE. En warrior skal tanke, en ranger skal pulle, en ele skal gi skade samt gjerne sette opp noen wards, en necro skal spille support, en mesmer skal spille support samt degen. Så, hvsid u kun vil gi skafe, er nok Ele det riktige valget. =)
Byakko-kun Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Har akkurat kjøpt guildwars. Er warrior/mesmer en grei kombinasjon? Vil ha armorisert, sversvingende lekkerbisken, men er mesmer et greit secondairy valg? Det høres jo kult ut i teorien. Slowe fiender, for så å denge løs på dem osv collectors edition for 299 på cdon.com er kos =)
Chasseur Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tja, spørsmålet er hvor mye du kommer til å bruke slow spells, de vil du nesten ikke bruke sent ute i spillet, men W/Me er en sabla bra tanker. Du kan slenge på en del morsomme spells, som gir deg mer liv, eller du gjøre slik at du "dodgder" 75% av angep mot deg. En veldig fint valg for en kriger som vil tanke.
jaynuz Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Byakko-Kun, hadde gått for en W/Mo hvis jeg var deg... Men W/Me er også ganske populært, på 2. plass når det gjelder 2nd profession til warriors
danilovic Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Hadde gått for alt utenom W/Mo, var jeg deg. Daniel
Byakko-kun Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Tror det blir W/Me ja. Syntes jeg burde ha en class som kan til en viss grad backe opp førsteclassen. Blanding mellom kriger og healer liker jeg ikke. Hehe. Tanking er min jobb, healing er healerens jobb Prøvde å være warrior/white mage i FFXI en gang, men det falt ikke helt i smak. Er vel ca samme greia.
unwill Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Som en hardcore gamer fra FFXI skjønner jeg godt at WAR/WHM ikke falt i smak siden det er en veldig dårlig kombinasjon. FFXI er laget slik at får "halvparten" av lvl til hovedjobb, så du vil jo ikke ha noe MP til å heale deg selv omtrent. Vil du være selvhealer tank er det kun PLD/WAR det gjelder. Nå har jeg sluttet å spille FFXI på et halvt år, men kan ikke tenke meg at de har skiftet så mye på den fronten. Guildwars er bygget helt annerledes, og en Warrior / Monk er rett og slett ikke en dårlig kombinasjon wom Warrior / Whitemage i FFXI. WAR/MNK i FFXI er heller ikke en dårlig kombo, men har andre oppgaver enn Warrior / Monk i Guildwars
danilovic Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Problemet er at som en W/Mo vil folk (med rette) anta at du er en idiot, og det er ikke warriorens oppgave å heale uansett. Daniel
jebus2 Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg nyter min Backbreaker spike. Pure warrior. Kanskje en Air Spike.. Eller muligens en Degen Necro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå