Gå til innhold

BitTorrent - problemer med nedlastning

philrupp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva kan det ha av seg at jeg ikke får lastet ned filer frå BitTorrent?

De kommer opp i vinduet klare tilå laste ned, men nedlastningshastigheten er 0 KB/s uansett hvilke fil det er.

Syns det var litt rart.

Er det noen som vet grunnen? :hmm:

Endret av philrupp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men BitTorrent skal jo fungere uansett om du er bak en brannmur eller NAT. Du vil riktig nok kunne få litt bedre nedlastning dersom du forwarder en port, men man skal fortsatt kunne laste ned dersom man ikke gjør dette.

Dersom man ikke forwarder en port så skal vel likevel ikke hastnigheten være på 0?

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Skrevet (endret)
Hva kan det ha av seg at jeg ikke får lastet ned filer frå BitTorrent?

De kommer opp i vinduet klare tilå laste ned, men nedlastningshastigheten er 0 KB/s uansett hvilke fil det er.

Syns det var litt rart.

Er det noen som vet grunnen? :hmm:

5518204[/snapback]

Jeg har akuratt samme problem, i loggen får jeg opp feilmeldingen

"Postgirobygget.-.best.av.alt.(norskeselforum.com)" : Problem med å koble til sporer - <urlopen error (10061, 'Connection refused')> Noen andre som har fått denne feilmeldingen? Jeg får denne feilmeldingen på ALT jeg prøver å laste ned, ikke bare denne filen... :hrm:

Endret av Kim_90
Skrevet

Jeg ar åpnet port 6881 -> 7000 til torrent, husker ikke hvorfor, men så lenge noen seeder kommer det ned....

Bruker BitTorrent 4.3.5 Beta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...