Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Ser at Cdwow.com har en del gode tilbud på sone 3 osv, men lurer på om jeg har fylt inn riktig under registreringen.

 

Den norske adressen er jo f.eks:

 

Ola Nordman

Kongegaten 20

4001 Hundvåg

 

Men ser at adressen under registreringen har kun en linje.

5639058[/snapback]

For å utfylle det _crs_ skrev kan du se på dette og de følgende innleggene (legg merke til at databasen til Wow ikke er glad i æøå, så bruk alternativ a/ae/o i stedet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er erfaringene på netthandel med platekompaniet? Bestiller vanligvis på play men har funnet mye bra på platekompaniet nå.

5657596[/snapback]

 

Har alltid fungert utmerket for meg. De pakker og sender med en gang og du har pakken i postkassen i løpet av et par dager hvis de har det inne på lager.

Lenke til kommentar
Hvordan er erfaringene på netthandel med platekompaniet? Bestiller vanligvis på play men har funnet mye bra på platekompaniet nå.

5657596[/snapback]

 

Har alltid fungert utmerket for meg. De pakker og sender med en gang og du har pakken i postkassen i løpet av et par dager hvis de har det inne på lager.

5657624[/snapback]

 

Nice, da blir det Sin City Recut utgave og Gudfaren importert samleboks snart.

Lenke til kommentar
Hvordan er erfaringene på netthandel med platekompaniet? Bestiller vanligvis på play men har funnet mye bra på platekompaniet nå.

5657596[/snapback]

 

Har alltid fungert utmerket for meg. De pakker og sender med en gang og du har pakken i postkassen i løpet av et par dager hvis de har det inne på lager.

5657624[/snapback]

 

Nice, da blir det Sin City Recut utgave og Gudfaren importert samleboks snart.

5657929[/snapback]

 

Hvis det er DVD som Platekompaniet selv må importere fra en utenlandsk butikk, må du selvfølgelig vente lenger før den er i kassa di.

Lenke til kommentar

PLatekompaniet PLEIER å levere raskt, men i det siste har de hatt problemer grunnet oppgradering på egne nettsider. Bestilte hos dem 6.feb, fikk leveranse som ifølge nettsiden deres skulle ta 1-5 dager i går. Dette kan også være pga at jeg nylig hadde skiftet adresse. Fikk imidlertid raskt ryddet opp da jeg tok kontakt med dem på mail, vil påstå de har en svært profesjonell kundebehandling.

Lenke til kommentar

Sorry for dobbelposting, men har fått litt panikk nå. Noen som vet om Play.com har endret praksis med utsendelse av varer? At de nå sender samlet, og at jeg da må betale toll og MVA for en haug med £7,99-filmer? Tidligere har det alltid blitt trukket en og en film fra kontoen min, men nå er det trukket £34, noen som vet hva tollvesenet vil si til dette?

Lenke til kommentar

Bestilte "Arrested Development - Season 2" fra dvdboxoffice.com, fikk høre at de hjalp en å slippe 200kr grensen. Dette er IKKE tilfellet.

 

Fikk en slik en fortollingslapp i posten i dag, dvs jeg tror det er fra dvdboxoffice men jeg var ikke klar over at pakkene gikk via Tyskland !?

 

Uansett, dvdboxoffice er ingen thunderdvd.com (RIP).

Lenke til kommentar
Sorry for dobbelposting, men har fått litt panikk nå. Noen som vet om Play.com har endret praksis med utsendelse av varer? At de nå sender samlet, og at jeg da må betale toll og MVA for en haug med £7,99-filmer? Tidligere har det alltid blitt trukket en og en film fra kontoen min, men nå er det trukket £34, noen som vet hva tollvesenet vil si til dette?

5662204[/snapback]

 

Har ikke hørt noenting om at de har endret praksis, de trakk vel bare pengene samtidig fordi det var lettere kanskje. Tviler på at det er noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar

Takker for svar, Dimitrij. Tenkte for meg selv at det var en idiotisk post, jeg burde heller sendt en mail til play istedenfor å spørre her. Det som var svært oppløftende var at når jeg nettopp sjekket postkassa, lå hele forsendelsen der, uten at hverken posten eller tollvesenet har rynket på nesa.

Lenke til kommentar
Noen på forumet som har prøvd ut www.loaded247.com Er en britisk nettbutikk ( i likhet med play har de gratis frakt) og selger R1 filmer billigere enn CDwow.com

5672436[/snapback]

 

Kan ikke se at Loaded247 er noe billigere enn CD-WOW på R1 nyheter ihvertfall, ser ut som prisnivået er det samme. Har aldri brukt Loaded247 men noe av det som står på sidene deres, f.ex. nederst på http://www.loaded247.com/s/R1_DVD/p/I/sp/SH/Help/Shipping/ , virker noe pussig. Som om de bare er en agent som bestiller filmene for deg hos en annen leverandør igjen, og ikke tar altfor mye ansvar.

Lenke til kommentar

Skal opprette kundekonto hos Axelmusic som ber om kortnummer (naturligvis) og "safety digits". Går ut ifra at det er disse små tallene som står trykket over underskriften min på kortet, men skal de virkelig ha alle syv sifrene? Har aldri vært med på at de spør etter mer enn tre siffer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...