Gå til innhold

Xbox 360 Core? 4 spørsmål om core

_ducktales_

Anbefalte innlegg

Skrevet

1).Jeg forsto det slik at hvis man kjøper Xbox360 core kan man ikke save fremgangen i spill.. Er ikke det rart? må man begynne på nytt i spill hver gang man starter da?

2)men hvis man kjøper minnebrikke 64mb kan man da save? og bruke xbox360 fullt ut man trenger ikke harddisk til den så lenge man ikke skal på nett`? eller er det mer vesentlig man går glipp av?

3) Er det stor forskjell på HDTV og vanlig TV med 360ien? tilfelle følger det med HD kabel på COre utgaven?

4) Kan man se på vanlig TV med HDTV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er 100% sikker på at du kan finne svar på disse spørsmålet på dette forumet....Selvfølgelig kan du lagre spill på Core-utgaven hvis du kjøper minnebrikke?? Hvis ikke ville det ikke vært noe særlig vits å kjøpe Core.... Det følger ikke med HD-kabel på core-utgaven, jeg har selv ikke sammenlignet HDTV kvaliteten mot en vanlig TV, har selv vanlig TV, og det funker veldig bra.

Det verste spørsmålet synes jeg nesten er, "kan man se HDTV på vanlig TV?" Dette svaret kunne du ha fått ut av en 1. klassing som kan litt engelsk. HDTV er jo en TV? Som i navnet hdTV, det betyr bare High Definition television. Hvis en TV er HD klar, betyr det bare at den oppnår kravene til å være en HD TV. Det er bare en LCD/plasma TV som har skarpt bildet O.S.V. har lyst på det selv! :p

Håper dette ga noen svar, men neste gang du poster slik, ta en titt utenfor forumet også, denne tråden synes jeg er 100% ubrukelig..

Endret av Martin-sama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...