Gå til innhold

Hvailken horde type/rase bør man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Skal lage meg en horde, men vet ikke helt hvilken...

Men noen som kan heal'e å bruke sverd og lignende...

Tenkte kansje paladin, men alle sier det er så feikt...

Så jeg vet ikke helt jeg... :p

(en ting til)

Hvor lvl fortest med en lvl 16 Human Warrior?? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

paladin er forbeholdt alliance. Det er ingen på horde som kan heale og slåst med sverd, men shaman kan heale, slåst med hammer og har en del andre nyttige triks.

Endret av Goz
Skrevet

Hvis jeg hadde fått et hagleskudd for hver slik tråd som ble opprettet så hadde jeg hatt nok skudd til å gjøre verden til et bedre sted.

Hvis du vil bruke våpen og heale som horde er nok shaman det eneste alternativet. Druid også, forsåvidt, men de slår vel ikke akkurat så mye med våpenet.

Skrevet

Jeg laget selv en Undead Rogue i går kveld.. Og pokker så fort det går å levle.. Tror jeg gikk fra 0->7 på en halvtime...

Har ikke spillt undead før nei..

Men virka mye sterkere enn Human rogue som jeg har fra før av..

Skrevet
Jeg laget selv en Undead Rogue i går kveld.. Og pokker så fort det går å levle.. Tror jeg gikk fra 0->7 på en halvtime...

Har ikke spillt undead før nei..

Men virka mye sterkere enn Human rogue som jeg har fra før av..

5468302[/snapback]

Ja det er klart, undead rogue er sinnsykt mye sterkere. Det har ikke noe med at du har spilt klassen før å gjøre.

Skrevet

"En guide til hvilken klasse man burde velge" coming right up. :)

Vil du være warrior med healing og attpåtil være horde, så er det shaman du velger. Har nylig levlet en warrior til 60, og lekte litt med shamanen min etterpå. Skaden jeg gjorde med Windfury var overveldende bra, av og til skulle det ikke mer enn to øksehugg (med WF-proc) før en mob var død. I tillegg har man spell-interrupt hvert sjette sekund (Earthshock), frostshock som sinker mobs ned, totems som gjør livet lettere for alle du er i gruppe med, 140% run-speed på level 20, og mye annet snadder. Shaman tar såklart mer skade, men en kjapp heal fikser den biffen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...