Gå til innhold

Logitech MX 5000


Anbefalte innlegg

Møkka tastaur/mus pakke - styr unna!

 

Dette skulle være krem pakken fra logitech, men når musen og tastaturet ikke klare å kommunisere stabilt på en avstand av 50cm er det for dårlig. Musen får ofte en delay på 1 sekund... Og med tastaturet får jeg nesten alltid en ekstra bokstav hvis jeg ikke har brukt det på en stund. Vanvittig irriterende og alltid skrive wwww.hardware.no....  :wallbash:

 

Ikke verdt ppengene!

5418736[/snapback]

hm... du har vel ikke helt vært heldig da.. fordi det vi fleste som har tastaturet får som "bug" er at alt samles opp når det skifter sang og så plutselig sendes alt i en stor pakke. Rekkevidden på mitt er sånn *løpe unna og teste* ihvertfall 5 meter (og gjennom to vegger) så da har du også vært uheldig.

 

Helt enig med mange her. STYR UNNA :thumbdown:

 

Det er jo fint å se på så om du vil ha det til utstilling så skal jeg ikke hindre dere i å kjøpe det :tease: . Prøvde 2 stykk fra komplett uten noe lykke.

 

Kjøpte med derfor et DiNovo medie ... 2 og er storfornøyd.

 

persk ! Tror ikke du kan laste ned oppdateringen fra logitech sine hjemmesider, jeg fant heller ikke noe :D

5420486[/snapback]

hva var så galt med det siden du ber de styre unna? jeg synes selv det er et knallkjøp :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde MX5000 hos meg i oktober og dette ble levert tilbake:

 

- Likte ikke designet på spesialtastene: Home, End, Delete, PgUp og PgDn. Hvorfor i all verden endre på disse, Microsoft har også har gjort dette på mange av sine tastatur. Lagde masse feiltasting for meg.

- Ga dobbelklikk på tastene etter at det hadde gått i strømsparemodus (og dette skjedde ofte), www ble til wwww.

- Ustabil BT tilkobling, musa måtte reconnectes til stadighet ved bruk av WidComm-driverene. Noe mer stabil med XP's native drivere.

- Var altfor lett å komme borti det trykkfølsomme området for zoom med lillefingeren, som resulterte i at tekststørrelsen i nettleseren ble endret.

- Var altfor lett å komme borti det trykkfølsomme området for volum med lillefingeren og spesielt muteknappen.

+++ Mange flere andre ting jeg ikke likte.

 

Har nå ett Logitech Desktop diNovo Media Laser.

img_-1643058104_0.jpg

Utrolig mye bedre tastatur, mus og tastatur oppfører seg stort sett. Dobbeltastingen etter at tastaturene (er delt i to enheter) har gått i strømsparemodus skjer ennå, www blir til wwww og 123456 blir til 1123456.

 

Man finner mye klager på MX5000 på Logitech's brukerforum: http://forums.logitech.com/index.html?l=EN&c=USA under bl.a Bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...