Gå til innhold

OC for føste gang ser dette bra ut (bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-67725-1136338494_thumb.jpg

 

mhz på rammen er 270, men av en eller anna grunn leser ikke CPU-Z det.

 

superpi 32 gikk fint med 1,5 v på kjernen men med prime så måtte jeg opp på 1,6 for at den skal kjøre stabilt. er dette for høy v?

 

Temps:

rommet mellom 18 og 22 g

CPU aldri over 40 g men danser litt rundt

MB ligger stabilt på 32 g

Chipset mellom 39 og 41 g

 

ser dette lovende ut eller noe jeg bør gjøre annerledes?

Lenke til kommentar

De ocz brikker suger rått til overklokking, jeg skal selge mine snart. Er på utsikt etter bedre pc4000 brikker. Har sett på de på komplett corsair pc4000 2gb kit, også g.skill pc4000 2gb kit. Jeg kan til og med øke timings til 3.4.4.8 uten at jeg kan kjøre over 210mhz. Blir så frustrert. De er gode på stock hastighet, det skal ocz ha for, men når det kommer til klokking, tommelen ned ned ned!

 

Edit: Skulle ha lest tråden fin før jeg svarte, hehe. Du snakket om 2x512, de er sikkert bedre til overklokking enn 2x1024 brikkene.

 

Jeg vil tro at du ikke vil klare å kjøre bedre enn 166mhz siden du har tatt i bruk alle 4 ramslottene.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
samye83 eg har de samme OCZ minnebrikkene som du har, mine kjører 24/7 på 245MHz 2.5-3-2-8 (1T), så eg er iallfall fornøyd med mine..

5382149[/snapback]

Da har du fått deg et par gode brikker. En kamerat av meg sliter med det samme problemet. Han får ikke klokket med dem i det hele tatt. Nå sitter brikkene og kjører på 184mhz :( og det er nesten en skam mot min 175.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...