Gå til innhold

Fyrte av rakett i skolekantine!


quakie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg gikk på ungdoms skolen så var det en kar som skylte ned en kinaputt i dassen. dette var en kinaputt av typen tigerskott, og hadde visst vanntett lunte. han fyrte på kinaputten, heiv den ned i dass og skylte ned. etter en stund så smalt det og hele jævla dassen sprakk i to, delte seg på midten, karen ble tatt og måtte ut med 3k.

 

Epz.

Endret av EpziloN
Lenke til kommentar
En kamerat av meg tok svartkrutt i hånda og tente på. Men det var utendørs da. Jeg var da ikke tilstede og fikk advart om at det var en dum ting å gjøre :p

5378765[/snapback]

Hvordan i all verden gikk det med hånden? :ermm:

5378771[/snapback]

Den kan han se langt etter :whistle: Neida, det gikk greit, tok en stund før den ble helt fin igjen men.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg tok svartkrutt i hånda og tente på. Men det var utendørs da. Jeg var da ikke tilstede og fikk advart om at det var en dum ting å gjøre :p

5378765[/snapback]

Hvordan i all verden gikk det med hånden? :ermm:

5378771[/snapback]

Den kan han se langt etter :whistle: Neida, det gikk greit, tok en stund før den ble helt fin igjen men.

5378824[/snapback]

Det var jo.. positivt :whistle:

 

EpziloN: Konge, rett og slett konge. Om det ikke er en skrøne da.

Lenke til kommentar
når jeg gikk på ungdoms skolen så var det en kar som skylte ned en kinaputt i dassen. dette var en kinaputt av typen tigerskott, og hadde visst vanntett lunte. han fyrte på kinaputten, heiv den ned i dass og skylte ned. etter en stund så smalt det og hele jævla dassen sprakk i to, delte seg på midten, karen ble tatt og måtte ut med 3k.

 

Epz.

5378811[/snapback]

Lunta er ikke vanntett, men den brenner i vann /pirke

 

btw, Simpson did it!

Lenke til kommentar

Da jeg gikk i 8. klasse var det noen som tente på emballasjen på en ny komfyr som var midlertidig plassert ved en av inngangene på skolen så en stor del av bygningen ble røyklagt. Inspektøren fikk slukket det med en vannbøtte, og jeg tror faktisk at selv komfyren slapp mer eller mindre uskadet fra hendelsen. Han som gjorde det ble "nesten anmeldt", som de sa. En tid senere var det en som tente på noe gammelt gulvbelegg som lå i den samme gangen, men det tok aldri skikkelig fyr og det bare luktet litt, men han ble også tatt. Han var forøvrig en god venn av han som tente på komfyren. Da jeg gikk i 9. klasse var det noen som fyrte av en "luftbombe" (kule som fyker opp i luften og eksploderer); problemet var bare at han fikk veltet røret så "bomben" ble skutt langs bakken og nesten traff en mann som tilfeldigvis gikk forbi. De ble også "nesten anmeldt". Denne hendelsen foregikk en meter utenfor grensen til skoleområdet, så jeg tror ikke skolen fikk noe med det å gjøre. Ellers har det jo vært alle de vanlige tingene, som småbranner i søplekasser, ruteknusing, doknusing og småting som fjernkontroller og datamuser som bare blir "borte".

 

Edit: Også må jeg jo nevne en episode som en lærerinne opplevde da hun gikk på ungdomsskolen: En fra klassen hennes skulle kjøre hjem på mopeden sin etter skolen, og var usikker på om han hadde nok bensin. Så da trakk han opp en fyrstikkeske fra lommen og holdt en tent fyrstikk ned i åpningen på tanken så han skulle se... Jeg regner med at det er unødvendig å si hvordan det gikk...

Endret av larschroe
Lenke til kommentar
Edit: Også må jeg jo nevne en episode som en lærerinne opplevde da hun gikk på ungdomsskolen: En fra klassen hennes skulle kjøre hjem på mopeden sin etter skolen, og var usikker på om han hadde nok bensin. Så da trakk han opp en fyrstikkeske fra lommen og holdt en tent fyrstikk ned i åpningen på tanken så han skulle se... Jeg regner med at det er unødvendig å si hvordan det gikk...

5379372[/snapback]

Unnskyld meg, men: HAHAHAHAHA! :lol:
Lenke til kommentar
Svartkrutt brenner jo bare, det smeller ikke. Muligens litt brannskade, men han mista sikkert ikke hele hånden.

5380619[/snapback]

 

Det sprenges under trykk da :)

 

(Ikke det at jeg tror det er noen form for trykk involvert her, men)

5381061[/snapback]

En hver form for begrensning av utvidelsene fra gassene i eksplosjonen vil føre til en form for eksplosjon :p

Lenke til kommentar
Edit: Også må jeg jo nevne en episode som en lærerinne opplevde da hun gikk på ungdomsskolen: En fra klassen hennes skulle kjøre hjem på mopeden sin etter skolen, og var usikker på om han hadde nok bensin. Så da trakk han opp en fyrstikkeske fra lommen og holdt en tent fyrstikk ned i åpningen på tanken så han skulle se... Jeg regner med at det er unødvendig å si hvordan det gikk...

5379372[/snapback]

Unnskyld meg, men: HAHAHAHAHA! :lol:

5379614[/snapback]

Det er jo ikke ogsygen i tanken, ikke nok til att det eksploderer, du ser jo disse som får fyr på pumpa med statisk elektrstet. Bilen sprenger ikke.

 

Hvis ikke bensindamp antenner lett, og utvikler seg inni tanken, enda det ikke får nok ogsygen :hmm:

EDIT: kan nevne jeg har kasta fyrstikker i bensintanker før. :p Den bare slukker.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Fyrverkeri på skolen, ja. Jeg syntes det var ganske rart at VG hadde et såpass stort oppslag om det, da dette skjer tilnærmet daglig på vår skole. Det skal nevnes at skolen min er veldig stor og ny, og brannfaren er vel ikke så høy hos oss, men den er da der. :ermm: Uansett, jeg tror jeg har blitt litt for vant med det.

 

I dag fikk vi streng beskjed av rektor at fyrverkeri var strengt forbudt, (Det skulle jo bare mangle) litt rart at beskjeden kom først i dag, etter minst et år med ukentlige fyrverkeri-oppskytninger. Tipper han har lest VG, jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...