Gå til innhold

SE P-serien tråden - Tips triks og problemer


Anbefalte innlegg

Skal lage en nettside om Sony Ericsson sim P-series (P800 P900 P910i og P990i), og trenger det jeg kan få av informasjon. Så post i vei hvis du har noen tips og triks, eller problemer (og gjerne med løsning på problemet hvis du har løst det) :)

 

Og så kan en spørre om hva som helst innen SE P-serien her da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min P900 har blitt rar på skjermen i det siste, jeg må trykke litt under det jeg vil treffe for faktisk å treffe det... Jeg har prøvd å kalibrere skjermen, men det funker ikke... Noen forslag til hva som er feil? Eller er det rett og slett bare jeg som ikke er støding nok på hånden når jeg kalibrerer?

 

Fint tiltak btw, dette er kompliserte telefoner, fint med en engen tråd. :)

Lenke til kommentar

Har solgt telefonen min nå, for å ha penger til P990i kommer. Vil ha den FØRST, men det blir dyrt. Håper ikke prisen er så høy. Den har jo falt siden både P800 og P900 til P910i kom. Kanskje en kan skaffe seg P990i til 6k relativt tidlig? Noen andre idéer om pris? Anntydning til dato den kommer i butikkhyllene? :)

Lenke til kommentar

har du hatt telefonen på lenge. Bør slås av hver natt... Prøv å restart den (selv om det ikke er så lenge sider forige restart) Hvis ikke det hjelper kan du prove å gå til Kontrollpanel - Flipp instillinger og velg QWERTY. Selv om det sannsynligvis er gjort kan du jo "oppdatere" instillingene ved å gjøre det igjen. Hvis ikke kan det som du sier være SW feil. Da er det bare å oppdatere :)

Lenke til kommentar
Prøvde å ikke restarte min. Meldingsprogrammet sluttet å virke etter 6 dager. En annen gang hadde jeg problemer med tastaturet. Ble fikset ved en restart :)

5434664[/snapback]

Prøvde å restarte, men det hjalp ikke.

Ringte til Sony Ericsson sin kundesupport igår.

Han mente at det kunne hjelpe å ha batteriet ute av tlf en stund, eller fjerne flippen og ta den på igjen, eller oppdatere softwaren.

 

Hvis ikke noe av dette hjalp skulle jeg levere den inn til nordialog i stavanger, der jeg kunne få en ny flipp.

 

Men hvor mye vil ikke det koste? Har jo ikke kvitering på tlfen så jeg kan ikke dra nytte av noen garanti heller.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...