Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bensinfilter Opel Corsa


knutaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, filteret ligger under bilen på min bil. Pumpa sitter vel nedi tanken eller rett under baksetet et sted. Bar følge bensinslangene fra tanken og fremover under bilen. Mitt ligger mitt under bakdørene ca, litt mot høyre side.

5376477[/snapback]

 

Tusen takk for tipset !

Skal sjekke dette når jeg kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar

Har sett noen forskjellige løsninger.

 

BMW 325 E30 med 2stk bensinfilter (tur/retur) skrudd i innerskjermen på førersida i motorrommet

 

Scorpio med i-motor med filter og pumpe hengende under bilen ved siden av bensintanken

 

87 Passat med audi 2.2 motor, pumpe inne i tanken og filter langt nede i motorommet, nesten helt ved "girkassetunellen" (det er vel hjemmemekk tror jeg)

Lenke til kommentar
Er det ikke på min 86 volvo 340 heller.

 

Tror ikke det er mange eldre bilder som har det..

5410607[/snapback]

Alle biler har jo bensinfilter av noe slag. Gassermotorer har somregel ett eller annet lite gjennomsiktig filter på bensinslangen og vanligvis i gasseren. Dessuten er det jo ei rist/sil/whatever i tanken som hindrer store ting i å tette slangene

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...