Gå til innhold

HP dv1421, et godt eller dårlig kjøp?


Anbefalte innlegg

Min gamle lap-top valgte og takke for seg etter kun et år så nå har eg fått muligheten til å heve kjøpet, kjempe flott synes jeg ettersom jeg nå har mulighet til å kjøpe en nyere og bedre lap-top. Siba har en HP dv1421 på tilbud og når man reklamerer med 100GB blir selvsagt jeg helt i hundre. Pc'en skal brukes i skolesammenheng, surfe og se film. Kanskje spille sims2 en gang i blant men noe spill-glad er jeg ikke så ser ikke på det som en viktig ting. Kan noen være så snille og fortelle meg om dette er et drittkjøp eller et ganske ok kjøp? hp dv1421

 

På forhånd takk:D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

 

PC'n er grei nok den, men til prisen som jeg klarer å finne på Siba (8995,-?), synes jeg rett og slett det er et dårlig kjøp. Hardisken er stor, men TREG (4200rpm), grafikkløsningen noe av det svakeste du finner og det er vel tross alt prosessoren også når en tenker på hvilken prisklasse den opererer i. Hadde den kostet 7000,- ville jeg likevel påstått at det fantes bedre alternativer feks Dell Inspiron 630m dersom du er ute etter en relativt portabel pc. Dersom størrlesen ikke er viktig er det enda flere bedre alternativer. Så dersom det ikke er noe annet enn stor harddisk som lokker så ville jeg sett etter noe annet.

 

Olav

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...