Gå til innhold

Lignende band/artister som jeg kan like? :)


oPeq

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rart ingen har nevnt Mötley Crue egentlig. Det er jo fett da ;)

5437448[/snapback]

Blodharry og dårlig. Brukt denne før, men allikevel. :green:
The people you would have overdose on drugs never would. Like Mötley Crüe would never fucking overdose, man, never. You could put them in a room with two tons of crack, they'd come out half an hour later, shouting "ROCK ON".
Lenke til kommentar
Jeg ser at The Beatles og The Kinks har sneket seg inn på listen din. De to bandene er hovedinspirasjonskilden til Kevin Barnes, mannen bak bandet Of Montreal, intet mindre enn mitt favorittband. De holder på ennå, og har gitt ut omlag ti skiver. Fine album å begynne med: Cherry Peel (for verdens koseligste kjærlighetssanger), The Gay Parade (for verdens gladeste musikk, mye piano involvert) og Satanic Panic in the Attic (for noe rocka).

5391173[/snapback]

Digg det er andre fans av Of Montreal her! Bør absolutt sjekkes ut!

 

Ellers synes jeg du burde sjekke ut Mastodon. Du har mange av de andre pionerene på lista di, og jeg synes Mastodon har mye av den samme "in-your-face"-beinharde attituden som Metallica i sin tid hadde. Et av de få bandene som klarer å være mektige uten å bli pompøse og harry. Et metalband av det nye milleniet; virkelig nyskapende, suggererende og vanvittig fett!

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...