Gå til innhold

MSN: Samtale vindu poper opp ved melding?


Navido

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan det gjøres vet jeg ikke, men jeg lurer på hva godt dette kan gjøre? Hvis du da skal ha dette, så vil vel det si at du sitter en del på MSN å chatter... hvor irriterende er det ikke da når du lissom hele tiden blir forstyrret av ett nytt vindu som popper opp?

 

Sorry for at jeg ikke kunne hjelpe, men jeg skjønner egentlig ikke hva du skal med det :p

Lenke til kommentar
Kanskje du finner noe av interesse på http://www.mess.be? Sjekket gjennom messenger plus men fant ingen slike muligheter der.

 

På den annen side så kan det være litt plagsomt når man er travelt opptatt med å skrive noe i word, og et annet vindu plutselig overtar fokusen, og du trykker enter...

5374809[/snapback]

 

Den siden er forferdelig rotete..

har lastet en greie fra mess.be før men ikke noe som var der.

 

Må vel finnes en slik funksjon..

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bruker hurtigtaster, skjønner jeg at dette kan være litt stress. Men lær deg hurtigtastene, så går det som en drøm. ALT+TAB kan for eksempel være en av de aktuelle. Eventuelt ALT+Shift+TAB. husk at hvis du trykker på den runde knappen ved siden av "Invite"/"Invitere" holder det å trykke på Esc for å lukke vinduet. Se på denne tråden for en oversikt over dei viktigste snarveistastene i Microsofts operativsystem.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...