Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rødt felt på bilskilter, hva er det for noe?


sluffy

Anbefalte innlegg

I dag da jeg satt på bussen fra Bergen, mot Åsane, så jeg noe jeg aldri før har sett. På fortauet på bryggen stod det "linet opp", to flett nye, sorte Landcruisere. Begge to hadde et rødt felt på registreringsplaten, sånn som EU-bilene har, bare at de har blå felt. Er det noen som vet hva dette er for noe, eller kanskje har sett det samme?

 

Forresten, utenfor bilene stod det en del folk i sorte dresser. Fikk litt FBI-feeling. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ok. Bare noe som poppet opp i hodet mitt da jeg leste det her. :)

 

Da stemmer det vel bedre at man bruker norske tollskilter fra f.eks. Tyskland og fram til grensen, der man toller inn bilen og bytter til norske prøveskilter. Det blir vel mer riktig, kanskje?

Lenke til kommentar
Det skal gå ja.

Er en del land rundt om som har personlige skilter. Sverige har jo også..

 

I USA kan man faktisk betale for å ikke ha skilt fremme også. Det tjener man jo inn igjen på noen runder i bomringen eller i fotoboksen.. :D

5375029[/snapback]

 

Betale for å slippe skilt foran? Er vel heller at en hel del stater ikke opererer med skilt foran, f.eks. Florida.

Lenke til kommentar
Det skal gå ja.

Er en del land rundt om som har personlige skilter. Sverige har jo også..

 

I USA kan man faktisk betale for å ikke ha skilt fremme også. Det tjener man jo inn igjen på noen runder i bomringen eller i fotoboksen.. :D

5375029[/snapback]

 

Betale for å slippe skilt foran? Er vel heller at en hel del stater ikke opererer med skilt foran, f.eks. Florida.

5375869[/snapback]

Mulig. Husker ikke hvor, men leste det vertfall et sted. Mulig jeg husker feil land, men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...