Gå til innhold

Ny mus og musematte (650 kr)


Anbefalte innlegg

Jeg har fått litt penger, til jul 650 kr for og være nøyaktig.

Hadde tenkt og bruke pengene på gamingmus og gaming musematte.

Men jeg trenger noen anbefalinger :yes:

 

jeg har tenkt litt på dett "settet"

enten denne: mx518

 

eller denne:microsoft intellimouse

Er forresten ekstremt fan av formen på denne musa så jeg holder en knapp på den??

 

Og denne matta :

 

steelpad

 

 

(PS: prisen kan tynes med max 50 kr)

 

alle svart motas med stor glede :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kan jo alltids robbe den av naboen og prøve den

noen timer da men liker ikke formen på mx518 den

er litt lav har spilt en time med den

jeg vet at mx518 er bedre mht på

dpi osv og har dette mye og si ?? :hmm:

 

dessuten har jeg hørt at intelli musa blir fort

ødelagt og jeg har tenk og ha denne en stund så

jeg er veldig usikker :ermm:

Endret av kriss99
Lenke til kommentar

Selv er jeg veldig glad i Q-PAD low sence, en stor fin matte av tøy som gir veldig bra gli på musen! matta sliter ikke ut "skatza" under musa så fort;) matta ligger stødig på bordet, har et pent desing og kan rulles sammen og legges i et medfølgende rør når man skal på lan etc...

 

matta fåes i 3 størrelser, low, mid og high sece, der high sence er en veldig liten matte, mid sence en "normal" og LOW SENCE en veldig stor en!

 

når det gjelder mus så sier jeg G5 eller mx518 ;) Razer er også veldig bra muser men PERSONELIG syns jeg de blir for små...

 

DETTE VAR MIN MENING ;)

Lenke til kommentar

IM4 er ikke en god mus til hverken gaming eller noe annet. Et helt ubrukelig musehjul, trege knapper, dårlig eronomi for fingrene (du må spre peke-/lang-finger ganske mye) og begge to jeg har prøvd har et problem hvor scroll og klikk med hjulet ikke blir registrert når musen er i bevegelse.

 

Vurderer du Mircrosoft er da Intellimouse Optical det beste alternativet du lett får tak i.

Lenke til kommentar

Jeg bruker selv Steelpad 4 D (131,-) Logitech MX 518 (369,-) og er VELDIG fornøyd. Kjøpte meg steelpad nå nylig og merket at det ble en god del bedre!

 

Logitech G 5 musa virker bra, men av en eller annen grunn så har logitch fjernet den ene knappen på siden.. + en knapp ved siden av rullehjulet.. Prisen er også relativt høy 491kr..

Men de vektene frister litt da :dribble:

 

Jeg synes at Razor Diamondback (376,-) blir for liten + at knappene på siden er små og virker litt "billig".. Plastikk følelse..

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for MX510 eller MX518 i kombinasjon med enten CorePad EyePad eller Icemat 2nd.

Selv bruker jeg MX510 og CorePad EyePad.

Jeg valgte CorePad fordi jeg synes matten er lagt mer behagelig enn Icemat sin kalde harde overflate. Den kommer i to størrelser, kjempestor og gigantisk, den sistnevnte kan brukes som liggeunderlag for litt kortvokste.

Les for øvrig test av matter her: http://www.hardware.no/tester/input/musmat..._spillere/18544

160px_corepad-eyepad-fram.jpg

Lenke til kommentar

Ok da er mus bestemt det må bli mx518, liker ikke razor musene pga størrelse.

men er det noen andre muser som er noe og satse på jeg hadde lett tatt mx518 hvist den ikke hadde vært så lav men det blir den tror jeg. er G5 noe og satse på hvist jeg skal ha både matte og mus ?

 

hvist jeg tar mx518 har jeg 150kr-200kr og bruke på musematte

 

 

 

 

jeg spiller noe mellom low sence og mid sence hva burde jeg ta burde jeg ta:

 

Q-pad som mr.nauz og mr_razer referer til

 

steelpad

 

eller

 

icemat som bimmelom referer til ?

 

 

takker for alle svar så langt :thumbup:

Endret av kriss99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...