Gå til innhold

sempron og spilling?


Anbefalte innlegg

hei! :)

 

hvordan er det med sempron og spilling egentlig, duger de?

det kommer jo da selfølgelig an på resten av spec da.men la oss si i et system dær ingen av de andre komponentene er flaskehals.

 

ser at man får dem helt opp til 3400+ nå...

billige er de og.

må jo være et supert alternativ til de som vil ha et økonomisk system.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helt klart! men det står jo i siggen din at du har en Uber pc alerede.. bare spør siden du skriver som om du planlegger å kjøpe den!

 

http://www.hardware.no/tester/prosessor/pr..._raad_til/19634

5374629[/snapback]

 

min bror skal ha seg en rimelig prosessor som han kan spille med.ser at HW har kåret sempron 2800+ til "mest for pengene prosessor" (i testen)

kan vist klokke dem til noen udyr :)

Lenke til kommentar
og min bror spiller en del så jeg ville bare høre meg litt rundt først om det kansje var noen gamere dær ute som bruker sempron.

han har 6600gt og 1gb twinmos i sin maskin.

5374777[/snapback]

De fleste fleste gamere skyr vel Sempron pga. navnet og imaget og sammenlikningen med Celeron D. Men en Sempron kan helt fint brukes så lenge han ikke er typen som er avhengig av konstant 100 FPS.

 

Og hvis han i tillegg overklokker en 2800+ til f.eks 2,1 (233 MHz HTT) eller 2,2 GHz (244 MHz HTT) får han utrolig mye ytelse for pengene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...