Gå til innhold

"Det oppstod en feil under lagring av Web-siden"


Anbefalte innlegg

"Det oppstod en feil under lagring av Web-siden

Web-siden ble ikke lagret på angitt sted."

 

Stemmer det. Jeg klarer ikke lenger å lagre tråder fra overklokking.no på maskinen min. Bytter jeg ut overklokking med hardware i adresselinja så går det fint.

 

Kan dere fikse dette etter hvert moderatorer. Jeg bruker å lagre visse tråder og.. ja dere forstår! :smile:

 

(eller er det kanskje bare jeg som ikke klarer dette?) :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funket når jeg lagret som "web page HTML only", ja....men ganske irriterende allikevel.

 

Virker som det har noe med http-overføringen/lagringen e.l. til selve XP å gjøre, ikke Explorer. Moviedb (databasen jeg bruker til filmene mine) har også begynt å kræsje når jeg velger "Update info from IMBD". Denne databasen er et must for meg, så klarer jeg ikke å fikse dette blir jeg nødt til å legge inn XP på nytt.

Eneste forskjellen jeg vet jeg gjorde fra den forrige innstallasjonen, var at jeg byttet ut C:-disken med en større disk, la inn Win98 på den, la så inn XP på D:-disken, (egentlig en disk partisjonert opp i tre: D:/E:/F:), og slettet så Win 98 fra C:. Høres dette kjent ut? Er det noe av det samme dere har gjort?

Lenke til kommentar

Fant ut hva som er problemet:

 

Q323759: Akkumulert oppdatering for Internet Explorer, august 2002

 

Det er denne Windows Update'n som herper. Klarte heller ikke å avinnstallere den, (den lå i hvert fall ikke i "Add or remove programs", sånn som de andre oppdateringene gjør), så jeg måtte innstallere XP på nytt.

 

[ Denne Melding var redigert av: JOB på 2002-09-22 19:23 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...