Gå til innhold

Kjøp av to bærbare hos WB


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte den 27 desember to OttoFantastico PCr med specs

 

15.4''WSXGA(1680*1050) Widescreen Crystal Clear

SKJERMKORT ATI PCI EXPRESS X600

1.733 GHz Intel® Pentium® M 740

80GB Harddisk (5400RPM)

1024MB PC3200 400MHz

 

Og:

15.4''WSXGA(1680*1050) Widescreen Crystal Clear

SKJERMKORT ATI PCI EXPRESS X600

1.733 GHz Intel® Pentium® M 740

60GB Harddisk (5400RPM)

512MB PC3200 400MHz

 

For tilsammen 18 000 kr ink. Mva. Noe jeg synes er en glimrende pris. Jeg var selvsagt litt skeptisk til å bestille fra dem etter en rask titt på forumet her, med mye negativ rep. Men har også lest at WB har skjerpet seg, så tok derfor sjansen.

Anyways

Bestillte som sagt 27 des, har siden da prøvd å få kontakt med dem en rekke ganger uten hell. I dag fikk jeg endelig kontakt (det viste seg at de har vært opptatt med vareopptelling?). Over telefon fikk jeg beskjed om at begge to var klare til utsendelse, og de beklaget at de ikke hadde svart på hendvendelse mine før.

Som et plaster på såret skulle jeg kostnadsfritt få oppgradert fra cl65 til cl66 uten at dette sier meg en hel del, har jeg i hvertfall fått med meg såpass at rammen nå er DDR2. Og det skulle visst være flere andre forbedringer med denne nye modellen.

 

Hvis nå bare WB sender dem i morgen slik de lovte kommer jeg til å bli en happy camper.

 

Er det noen som vet noe mer om de store forskjellene på cl65 og cl 66 hadde det vært interessant å høre.

 

Mvh. Inntil videre fornøyd WB kunde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestillte den 27 desember to OttoFantastico PCr med specs

 

15.4''WSXGA(1680*1050) Widescreen Crystal Clear 

SKJERMKORT ATI PCI EXPRESS X600   

1.733 GHz Intel® Pentium® M 740   

80GB Harddisk (5400RPM)   

1024MB PC3200 400MHz   

 

Og:

15.4''WSXGA(1680*1050) Widescreen Crystal Clear

SKJERMKORT ATI PCI EXPRESS X600 

1.733 GHz Intel® Pentium® M 740   

60GB Harddisk (5400RPM)   

512MB PC3200 400MHz 

 

For tilsammen 18 000 kr ink. Mva. Noe jeg synes er en glimrende pris. Jeg var selvsagt litt skeptisk til å bestille fra dem etter en rask titt på forumet her, med mye negativ rep. Men har også lest at WB har skjerpet seg, så tok derfor sjansen.

Anyways

Bestillte som sagt 27 des, har siden da prøvd å få kontakt med dem en rekke ganger uten hell. I dag fikk jeg endelig kontakt (det viste seg at de har vært opptatt med vareopptelling?).  Over telefon fikk jeg beskjed om at begge to var klare til utsendelse, og de beklaget at de ikke hadde svart på hendvendelse mine før.

Som et plaster på såret skulle jeg kostnadsfritt få oppgradert fra cl65 til cl66 uten at dette sier meg en hel del, har jeg i hvertfall fått med meg såpass at rammen nå er DDR2. Og det skulle visst være flere andre forbedringer med denne nye modellen.

 

Hvis nå bare WB sender dem i morgen slik de lovte kommer jeg til å bli en happy camper.

 

Er det noen som vet noe mer om de store forskjellene på cl65 og cl 66 hadde det vært interessant å høre.

 

Mvh. Inntil videre fornøyd WB kunde

5373339[/snapback]

 

Kjøpte selv rett før jul og har vel inntrykk av at ting fortsatt er litt texas der. Først var alt ok helt til utsendelsesdato, da hadde de hovedkort med intgrert skjermkort på lager. Da jeg trakk litt på det kom det kontra og de hadde likevel. Som plaster på såret for aggresiv selging fikk jeg likevel X600 versjonen, DDR2 og et steg høyere cpu. Alt i alt svært fornøyd jeg, men de kunne som sagt med fordel hatt litt bedre system. Da kunne de holdt enda litt lavere priser uten å måtte dele ut "plaster på såret" hele tiden, noe jeg har inntrykk av at er en svært hyppig "reparasjon" der i gården.

Kommunikasjonen gikk helt greit og det er vel ikke helt rettferdig å måle responstiden i romjula. Du kunne jo forsøkt å få noe gjort på min jobb i den perioden, det hadde ikke vært enkelt ;-)

 

Misstenker forskjellen bare er at det er revidert hovedkort med DDR2 støtte.

Endret av Babelfisken
Lenke til kommentar

Kjøpte selv rett før jul og har vel inntrykk av at ting fortsatt er litt texas der. Først var alt ok helt til utsendelsesdato, da hadde de hovedkort med intgrert skjermkort på lager. Da jeg trakk litt på det kom det kontra og de hadde likevel. Som plaster på såret for aggresiv selging fikk jeg likevel X600 versjonen, DDR2 og et steg høyere cpu. Alt i alt svært fornøyd jeg, men de kunne som sagt med fordel hatt litt bedre system. Da kunne de holdt enda litt lavere priser uten å måtte dele ut "plaster på såret" hele tiden, noe jeg har inntrykk av at er en svært hyppig "reparasjon" der i gården.

Kommunikasjonen gikk helt greit og det er vel ikke helt rettferdig å måle responstiden i romjula. Du kunne jo forsøkt å få noe gjort på min jobb i den perioden, det hadde ikke vært enkelt ;-)

 

Misstenker forskjellen bare er at det er revidert hovedkort med DDR2 støtte.

5373750[/snapback]

 

Texas er nok ordet ja, men vi får se...

 

Så hva er inntrykket ditt av maskinen (jeg regner med du har fått den?) da tenker jeg først og fremst, kvalitetsfølelse, utseende og batteri + andre ting du har "oppdaget"....?

 

Ang responstid i romjulen har du nok rett, jeg ble bare litt utålmodig ettersom jeg drar til millitæret - i NORD-norge :no: 11 januar, trengte jeg svar på om de fikk levert PCne innen den tid

 

Jaja venter spent på bekreftelse på utsendelse i morgen...

Lenke til kommentar
Bestillte som sagt 27 des, har siden da prøvd å få kontakt med dem en rekke ganger uten hell. I dag fikk jeg endelig kontakt (det viste seg at de har vært opptatt med vareopptelling?).

 

Veldig mange bedrifter har hatt vareopptelling i disse dager så det stemmer nok ;)

Lenke til kommentar

Ååå, spent som en liten unge nå :dribble:

 

En fra WB ringte for å bekrefte bestillingen tidlig i dag, jeg fikk bekreftelse med sendingsnr på mail en time senere. Pakken ble innlevert på hønefoss kl 16.30 annkom oslo 20.15 og jeg kan hente den i morgen.

 

Må si jeg er imponert over effektiviteten de har vist etter jeg fikk kontakt. Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet noen små timer til...

 

Kan sikkert slenge opp noen inntrykk og bilder hvis ønskelig for de av dere som vurder "å ta skrittet"...?

 

Jeg er i hvertfall storfornøyd sålangt :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Texas er nok ordet ja, men vi får se...

 

Så hva er inntrykket ditt av maskinen (jeg regner med du har fått den?) da tenker jeg først og fremst, kvalitetsfølelse, utseende og batteri + andre ting du har "oppdaget"....?

 

Ang responstid i romjulen har du nok rett, jeg ble bare litt utålmodig ettersom jeg drar til millitæret - i NORD-norge :no:  11 januar, trengte jeg svar på om de fikk levert PCne innen den tid

 

Jaja venter spent på bekreftelse på utsendelse i morgen...

5375334[/snapback]

 

Jeg har en strålende fornøyd samboer som fikk maskinen i julepresang, det er mitt hovedinntrykk av maskinen ;-)

Skrapet som den er for løsninger og software savner jeg litt de mer avanserte funksjonene på min egen jobbbmaskin IBM T42p, på den annen side kan disse være like mye til plage som glede i blant, men spekk er ganske like på de to så noen tester blir det nok etter hvert når vi får litt mer ram i WB boksen.

Makinen ser veldig bra ut men jeg ble litt skuffet da jeg todde den hadde type blank skjerm, men så i ettertid at de brukte et annet fancy ord for de skjermene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...