Gå til innhold

Nydelig svev i langrennsbakken


ADT

Anbefalte innlegg

Hverdagens store og små hendelser sier du? Ettersom slike hopp i mange tilfeller kan gå riktig galt, har jeg glede av å vise hvordan et virkelig telemarksnedslag ser ut. Noen må jo tross alt vise hvordan det skal gjøres :cool:

 

Opptaket er kommentert av min far og min søster, og til "headhuntere" fra Norges Hopplandslag, ja, dette kan godt aksepteres som en offisiell søknad.

 

Skihopp

 

(Takk til Ketchez for hosting av fil)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
DER skulle det være fikset, fungerer det ikke for noen, installer QuickTime, eller blås i hele greia ;)

5373315[/snapback]

 

Media Player Classic gjør susten ;)

 

Fantastisk hopp, mye bedre enn de proffe på TV :D

Lenke til kommentar

Ehhh..... Har jeg lasta ned feil fil eller?

Tror ikke du har stått mye på ski eller drevet med vintersport i det hele tatt..

Fin teknikk?? du huker deg sammen midt i lufta jo! har jo nesten ikke air time.. Greit nok at hoppet ser høyt ut, me alle kan løfte knærne å stupe fremover...

 

nei å nei ikke imponerende,

 

Hvis du lagde tråden for kødd for å vise hvor fælt du tryna så er det halvveis greit.. glisa litt, men ser verre ting hver gang jeg står på ski og brett med kamerater.

 

Men hvis du var seriøs så tror jeg du må bort fra dataen litt mer.. spilte i 0,13x hastighet.. Absolutt ikke bra. Hadde hvertfall ikke tørt å skryte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...