Gå til innhold

Ny bærbar i middelklassen


DrixXx

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er mange tråder om emnet, men en til skader vel ikke.

 

Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar og vil gjerne ha en god men ikke for dyr. Jeg har sett litt på Acer, Asus ol, men er åpen for alt.

 

Vil ha en god skjerm, ca 15"/15'4" .. usikker på ws eller vanlig. Vil gjerne kunne spille litt på den, men vil heller ha god batteritid og støysvak enn et rått skjermkort. Helst 1gb ram, opp mot 2ghz cpu, 60+gb hdd, osv..

 

Nyttårstilbud? Gode tips og tilbud tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

shg Note 8600 Series

vare nr 550708

 

Centrino 740 (1.733GHz - 533FSB), 512MB DDR2-533, 60GB HD (8MB Cache), 15.4” Widescreen TFT, DVD±RW, nVidia MXM GeForce 6600 Go / 128MB, 54MBIT WLAN, LAN, Card Reader

 

PRIS : 9.628kr

 

anbefaler deg å oppgradere med å kjøpe en 512 brikke til hvis du skal spille endel

Lenke til kommentar

Hvordan er den i kvalitet på chassis, varme, støy ol. ?

 

Litt tungt skjermkort i forhold til hva jeg hadde tenkt da det dreper mye batteritid, men ellers ser den veldig bra ut, bortsett fra at det ligger litt høyt i pris. Hadde håpet på noe litt billigere.

Endret av DrixXx
Lenke til kommentar

Nå står det mellom Tundra 1557E, Acer Aspire 3023WLMI, men titter litt på SHG 8000 eller 8200 modellene. 8600 serien ble litt dyre for budsjettet mitt.

 

Fortsatt åpen for flere forslag, men vil gjerne ha litt erfaringer eller tips om disse maskinene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...