Gå til innhold

er Far Cry fremdeles gøy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har spillt det i en halv time nå og Far Cry er fremdeles konge! :thumbup:

har lasta ned alle patchene og.

det eneste jeg har å trekke ned på er at jeg syns grafikken er blitt littegrann "tegneserieaktig".

kjører det på 1280x1024 ultra high full aa/af vert.sync på , og det er ikke å gjemme bak en stol at Far Cry femdeles er et vakkert spill å se på.

blir litt spilling i kveld ja ;)

 

ja det hender jeg hopper litt i stolen når de klona styggingene kommer brått på,hehe. :D

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
det eneste jeg har å trekke ned på er at jeg syns grafikken er blitt littegrann "tegneserieaktig".

Den har no ikkje vorte noko meir teikneserieaktig med åra. Men du kan no prøve å bruke "cold". Dette vil føre til ein meir realistisk grafikk.

 

Det er ei stund sidan eg har spelt Far Cry no, men det hender no at eg speler litt no og då. Eg kan ikkje seie at spelet har tapt seg med åra. Det er framleis eit av mine absolutt favorittspel.

Lenke til kommentar

nei det er jo sant,men siden det er så lenge siden jeg har spillet det og har holdt

på med noen av sommerens og høstens titler (BF2 blant annet)..skjønner?

man kan jo si at far cry var veldig forut for sin tid.

hvem har vell ikke hold på å slite av seg håret for at kjermkortet ikke holdt mål :D

 

edit: -en liten leif-

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...