Gå til innhold

Gode Gamle Bunny Jump maps!


Anbefalte innlegg

Jeg leste i går om bunnyjumping og div. Så jeg bestemte meg for å poste noen kz maps, disse kz maps'a, er av den gamle gode sorten, der man må bunnyjumpe fra starten til slutten, for å klare enkelte hopp.

 

Her er kz maps'a

 

Unzip filene, og legg dem i [email protected] -> counter-strike -> cstrike -> maps

 

Edit: Klarer du en av disse med 800 gravity og 10 i airacc eXploid ?

Endret av Aurora Borealis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du laga noen Counter-Strike: Source maps også eller?

 

Jeg installerte Source SDK her om dagen, sjekka ut de_cbble mappet i kildeform som fulgte med SDK'en. Synes det er veldig fett. Grei den SDK menyen som kommer frem. Ligner på Steam men du ser kun Hammer og Face Poser og sånne ting der.

 

Ser ut til at Valve har organisert tingene litt bedre når det gjelder Source SDK.

SDK for HL1 og sånn var litt mer rotete, flere mappers vekslet mellom WorldCraft og Hammer fordi WorldCraft hadde noe Hammer ikke hadde og omvendt (eller om det bare var fordi noe var lettere i WorldCraft, aner ikke helt).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...