Gå til innhold

Har du erfaringer med å hardware/ting på qxl ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du erfaringer med å selge hardware el. på qxl ? kom med dine erfaringer osv!

Vurderer å legge ut pc der, men er ikke sikker.. Er kjøpere pålitelige osv ?

5372024[/snapback]

 

det er vel egentlig som alle andre steder du kan selge ting over nettet. Mange er pålitelige, kjappe og betaler som de skal, men er du uheldig så kan du alltid møte på noen "drittsekker". Hold deg til forhåndbetaling, så skal det gå greit ;)

Lenke til kommentar

Har solgt store mengder med datautstyr på QXL. Utrolig hva man kan få for en defekt harddisk, selv om man presiserer at den er defekt, og den ligger i "defekt" kategorien.

 

Noen ting får man helt utrolig summer for (kan jo ikke nekte folk å by opp mot det dobbelte av hva gjenstanden er verdt, selv om jeg nesten føler jeg lurer de), mens andre ting må man selge til en symbolsk sum.

 

Tips: Sett en lav utropspris, ingen minstepris og skriv så seriøst og så mye info som mulig om gjenstanden du selger. Da får du mye flere bud enn om du bare skriver en setning eller to om varen. Det er ihvertfall min erfaring. Velg også 10 dager, og at budrunden avsluttes sånn ca. klokken 20.00 om kvelden da flest mulig er hjemme og kan by. Budene tar ofte ikke ordentlig av før en time eller noe før auksjonsslutt fordi noen venter til det siste i håp om at konkurrentene ikke er ved PC'n akkurat da.

 

Pr. dags dato har jeg fått solgt nesten alt jeg har lagt ut på QXL.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...