Gå til innhold

Demo av Vivisector: Beast Within (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet det ned på nytt, fungerte strålende andre gangen.

Etter å ha spilt en stund må jeg si at dette ikke er det beste spillet jeg har spilt, ja det virker nesten som en hybrid av et urgammelt spill og en techdemo.

Det har noen tøffe effekter slik som mulighet for å skyte biter av huden vekk fra monstrene, eller skyte vekk biter av kasser, for å få åpnet dem.

Trærne er også ganske detaljerte, og bladene vaier i takt med vinden.

Foruten dette er spillet ganske så monotont, og inneholder mange bugs, slik som at kasser dette gjennom bakken, eller at fienden løper gjennom trær.

Våpnene er også helt utrolig nøyaktige, og man kan lett drepe fiender som er 300 meter borte, ved hjelp av en liten pistol.

Personlig likte jeg lydsiden av spillet, men det var mangler og feil også her.

Alt i alt virker spillet uferdig, og det føles som å spille en beta versjon av et ellers middelmådig skytespill.

 

17nd1.th.jpg

 

 

Noen som vet hvor jeg skal gå etter dette?

 

25pn1.th.jpg

Lenke til kommentar

Om de selger litt (nok til å komme på pluss-siden), tjener de jo penger, og blir etter hvert større. Jeg har ikke prøvd demoen enda, men kanskje de som har prøvd den ser noe potensiale?

 

Uansett, om de etter hvert får nok penger til å lage gode spill, og så faktisk lager gode spill (ikke alle med mye penger som klarer det!), så får de jo solgt som fortjent. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...