Gå til innhold

Konseptbil med integrert Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Det er sikkert kjekt med ein sånn bil når du står fast i kø/venter på ferge ol.

5371594[/snapback]

Så spørs det om kjøreferdighetene til bilen er like god :D

Men, det høresjo litt fancy ut ;)

Lenke til kommentar
daim.. ganske fett da :D

 

Men blir nokk veldig dyr denn ja :p

5371587[/snapback]

 

Neida, faktisk ikke. Nissan har som mål å selge den for rett i underkant av 140`000kr i USA. Se her

Prisen i Norge kan dog bli dyr pga. avgifter!

Men det blir nok ikke noen kjempe stor motor og høy vekt i denne bilen, så det kan faktisk bli en forholdsvis rimelig bil.

 

Nissan 350Z koster for eks. ca 180`000kr i USA, og ca 750`000kr i Norge.

(av de 750`000kronene er ca 480`000kr avgifter) Den rimeligste moddellen i Norge er bedre utstyrt enn den rimeligste i USA defor en prisforskjell på ca 100`000kr.

Lenke til kommentar

uansett åssen du vrir og vrenger på ting er ikke norge et bilvennlig land.

Det hadde vært kult å hatt en slik bil, men blir nok i det dyreste laget. pga. avgifter osv.

billigste blir vel å importere, men import avgift og toll er ubruklig dyrt, men skal kjøpe meg en r33 skyline gts-t uansett :p

om jeg kommer til å bygge inn en xbox360 er vel heller tvilsomt men.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
uansett åssen du vrir og vrenger på ting er ikke norge et bilvennlig land.

Det hadde vært kult å hatt en slik bil, men blir nok i det dyreste laget. pga. avgifter osv.

billigste blir vel å importere, men import avgift og toll er ubruklig dyrt, men skal kjøpe meg en r33 skyline gts-t uansett :p

om jeg kommer til å bygge inn en xbox360 er vel heller tvilsomt men.

5381576[/snapback]

 

Joda, bilen blir nok dyr i Norge den. Men ikke sånn fantasi pris tror jeg.

 

Offtopic:

Hvorfor i huleste kjøpe en R33 GTS-T? Det er på ingen måte noen erstatning for en GT-R. Har du først prøvd en GT-R, så blir GTS-T en STOOR nedtur.

 

En R32 GT-R får du for ca. samme pris som en R33 GTS-T.

Jeg har nettop solgt en R32 GT-R Grade4 for 250`000kr, inkl avgifter.

Lenke til kommentar

Offtopic:

Hvorfor i huleste kjøpe en R33 GTS-T? Det er på ingen måte noen erstatning for en GT-R. Har du først prøvd en GT-R, så blir GTS-T en STOOR nedtur.

 

En R32 GT-R får du for ca. samme pris som en R33 GTS-T.

Jeg har nettop solgt en R32 GT-R Grade4 for 250`000kr, inkl avgifter.

5383789[/snapback]

 

hehe, gts-t har jo bakhjuls trekk. tenkte å ha noe å drifte med, ikke lett med 4hjuls drift pga 4wd til gt-r (forde om den har hicas). liker best r-33 også, så r32 er uaktuell. får trimma rb25 endel også, men orginalt er sikkert gt-r en bedre bil.

uansett er det et par år til jeg har råd til bilen uansett (har ikke penger til lappen engang nå :p) *skulle spart penga fra gilde og ikke drekki dem opp :S*

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...