Gå til innhold

fotoalbum på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om noen visste om noen bra online fotoalbum, i samme stil som pixagogo f.eks. Det må være gratis, og helst slik at ikke bildene forsvinner etter en stund (slik som på pixagogo). Det skal brukes som bildefremvisning på hjemmeside.

 

:blush:

5371299[/snapback]

 

www.flickr.com? Så lenge du begrenser deg tilå laste opp 20mb/mnd så er det gratis, men bildestørrelsen er begrenset.

 

Jeg foretrekker smugmug.com, men det koster $25/år. Det er så lite at jeg ikke gidder å tenke på det. Bruker du denne koden i 'Referred by' feltet, så får du $5 i rabatt på første året: Q4jGHHOB9ldZk

Endret av Anew
Lenke til kommentar
kanskje det ikke finnes noen som er helt gratis? ^godtroende^

 

så ut som et bra alternativ, hvis man ønsker å betale, men på pixagogo blir bildene i det minste liggende noen måneder om man ikke velger å betale.

 

takk uansett

5371468[/snapback]

 

 

Hvis du skal bruke det på hjemmeside, og har eget domene, er det mange php- baserte fotoalbum man kan benytte seg av.

 

Coppermine Photo Gallery er da å anbefale.

 

Ellers kan Googlevære din venn, og du kan søke på 'gratis fotoalbum'. Du får da frem noen treff på norske fotobutikker, og det kan jo være et greit alternativ, typ fotoknutsen eller eurofoto.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...