Gå til innhold

Laste ned trial? WOW vs GW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er jo på en måte mulig og laste ned en "trial"..

hvis du kjøper et PC blad som er ute nå(husker ikke navnet)

så får du med 2 uker wow

5371212[/snapback]

 

Bladet med wow trial heter hjemmepc.

Løp og kjøp!

Wow er verdt det!

:hmm:

Egentlig ville jeg bare ha kjøpt hele spillet med en gang. Du blir hekta!

Og jeg tror ikke at det går å flytte characteren din over fra trial accounten.

Endret av Fisha
Lenke til kommentar
WoW er MYE bedre enn GW imo. Jeg kjøpte begge samtidig. Startet GW først. Spillte det i 30min og tenkte fysj. Starta så opp WoW og har aldri åpna GW igjen.

 

Flere kompiser av meg som var store tilhengere av GW begynte så med WoW og er helt enige med meg

5371346[/snapback]

 

Har både Guild Wars og WoW.

Forskjellen mellom de to spillene her er grafikken som er bedre i GW.

Gameplayet i GW er mere singelplayer orientert enn i wow.

GW er mye lettere å gaine lvl i (Det blir lagt ut flags på karet hvor du skal gå)

Atmosfæren i GW er veldig fin, mye grunnet den fine grafikken.

GW er gratis.

 

Hvorfor vil jeg heller spille wow?

Jo, jeg elsker wow pga alle mulighetene du har der.

Alle mine venner, miljøet i spillet og guilden.

Personlig vil jeg å si at wow har mye bedre interface enn GW.

WoW blir på en måte aldri slutt. GW blir bare combat relatert på slutten.

Selv om man betaler for wow pr måned er det verdt det uten tvil.

Har i løpet av tiden jeg har hatt wow og gw spilt gw, kun da wow serverene jeg har spilt på har vært nede.

Eneste negative med wow er at man blir hekta :=)

Lenke til kommentar
Og jeg tror ikke at det går å flytte characteren din over fra trial accounten.

5371218[/snapback]

 

Jeg tror trial versjonen er som en 10-dagers gjestekonto, går fint ann å oppgradere til full versjon når man kjøper spillet og dermed beholde characterene.

 

EDIT: Staves "ann" med en n, eller to...?

Endret av shabador
Lenke til kommentar
GW viss du vil ha pvp, WoW viss du vil ha pve. Enkelt.

5371615[/snapback]

 

Det er nok av PvP i WoW. Til og med egne PvP servere.

5372607[/snapback]

 

 

Jepp det er riktig, men vist du leser litt av det Stargazer skriver her på forumet vil du se at han bruker ganske mange innlegg på å kritisere pvpen i wow.

 

Jeg synest PvPen i WoW er super, men jeg har aldri spilt PvP for items, kun sammen med gode venner i guildet over ventrillo for morro skyld. =)

Lenke til kommentar
GW viss du vil ha pvp, WoW viss du vil ha pve. Enkelt.

5371615[/snapback]

 

Det er nok av PvP i WoW. Til og med egne PvP servere.

5372607[/snapback]

 

 

Jepp det er riktig, men vist du leser litt av det Stargazer skriver her på forumet vil du se at han bruker ganske mange innlegg på å kritisere pvpen i wow.

 

Jeg synest PvPen i WoW er super, men jeg har aldri spilt PvP for items, kun sammen med gode venner i guildet over ventrillo for morro skyld. =)

5372814[/snapback]

 

Så flott at noen ligger merke til hva jeg synes om wow sin pvp. WoW ble lansert med egne pvp servere, men bortsett fra at det er litt mer ganking der, så er det ingenting som skiller en pvp og en pve server i wow. Battlegrounds og honorsystem har bare gjort ting mye verre i tillegg.

 

Til Fjott:

 

forskjellen er at pve betyr player vs enviroment, dvs deg mot masse datastyrte karakterer.

 

pvp er player vs player, altså du slåss mot andre mennesker, og noen av dem har litt bedre ai enn hva datakontrollerte udyr og monstere har. Som oftest.

 

WoW er et bedre spill viss du liker å samle opp utstyr gjennom quests og dungeons. Utstyr betyr mye i WoW. Ja, er pvp der og, men det kan ofte sammenlignes med en vestlandsk fergekø.

 

GW er et mer pvp orientert spill. Her teller utstyr nesten ingenting, men her gjelder taktikk og lagarbeid mye mer. Det er en pve del i GW også, med quests og alt det der. Den er ikke dårlig og gir deg mange timer med morro. Storyline missions er et meget stort pluss og.

 

Har spillt begge spillene en god del, og jeg vil ikke si at jeg liker noen bedre enn det andre. Begge har sine sterke sider og er 2 meget gode spill.

Lenke til kommentar
Og jeg tror ikke at det går å flytte characteren din over fra trial accounten.

5371218[/snapback]

 

Jeg tror trial versjonen er som en 10-dagers gjestekonto, går fint ann å oppgradere til full versjon når man kjøper spillet og dermed beholde characterene.

 

EDIT: Staves "ann" med en n, eller to...?

5371566[/snapback]

 

Oki var ikke sikker. Sikkert litt stress da. :cool:

Lenke til kommentar
Så flott at noen ligger merke til hva jeg synes om wow sin pvp. WoW ble lansert med egne pvp servere, men bortsett fra at det er litt mer ganking der, så er det ingenting som skiller en pvp og en pve server i wow. Battlegrounds og honorsystem har bare gjort ting mye verre i tillegg.

 

Til Fjott:

 

forskjellen er at pve betyr player vs enviroment, dvs deg mot masse datastyrte karakterer.

 

pvp er player vs player, altså du slåss mot andre mennesker, og noen av dem har litt bedre ai enn hva datakontrollerte udyr og monstere har. Som oftest.

 

WoW er et bedre spill viss du liker å samle opp utstyr gjennom quests og dungeons. Utstyr betyr mye i WoW. Ja, er pvp der og, men det kan ofte sammenlignes med en vestlandsk fergekø.

 

GW er et mer pvp orientert spill. Her teller utstyr nesten ingenting, men her gjelder taktikk og lagarbeid mye mer. Det er en pve del i GW også, med quests og alt det der. Den er ikke dårlig og gir deg mange timer med morro. Storyline missions er et meget stort pluss og.

 

Har spillt begge spillene en god del, og jeg vil ikke si at jeg liker noen bedre enn det andre. Begge har sine sterke sider og er 2 meget gode spill.

5373520[/snapback]

 

Synest det blir feil å kritisere hele pvp systemet i wow fordi du har problemer med kø på din server, når faktum er at på de populære serverene er ikke kø et stort problem. Random mot random gjelder kanskje ikke taktikk og lagarbeid noe, men år man har to lag som begge er pumpa opp med epics og begge sitter på vt, så er det faktisk veldig taktisk, og ikke minst gøy. =)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...