Gå til innhold

Tv Hos Elkjøp. Hvor er Stativ?


Anbefalte innlegg

Idag var jeg inne på El-kjøp og var en av de første som sikret meg en 42'' Panasonic Plasma tv. I Annonsen opplyste de at det fulgte med et stativ, noe selgeren også fortalte meg. Vel vitende om dette tok jeg turen til vareutleveringen.

Der fikk jeg utlevert en stor eske ( 1,50 * 1,00 * 0,5 ) og bæregutten sa :

 

"Esken er såpass stor at den får du ikke inni bilen, du må enten komme tilbake med stor bil eller åpne esken og ta ut tv'en. Kast esken i containeren."

 

Nå hadde jeg fryst i nesten en time, skulle ikke fryse mer tenkte jeg og åpnet esken og tok ut tv-en og la den i baksetet. Var også en liten eske (0,40 * 0,20 * 0,30) i bunnen av den store esken. Jeg trodde jo dette skulle være et lite stativ.

 

Jeg kommer hjem og oppdager at den lille esken kun innholdt manual og fjernkontroll og diverse kabler. Jeg ringte straks El-kjøp, og det er opptatt der.

 

Derfor lurer jeg på : Hvor stort skal egentlig et stativ være? Og kommer den i egen pakning? Hvor stor er den i høyden liksom? Kan være en liten sjans for at jeg kan ha latt den være igjen i bunnen av esken, men jeg tviler ettersom et stativ skal være stort eller hva? Var rett og slett bare Isopor da jeg kastet esken mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stativet ligger stort sett alltid i en egen eske, for å gjøre det lettest mulig for fabrikken. De slipper da å lage forskjellige tv-esker, men bare slenge med en eske i stedet. Vet at Pioneer gjør dette, og regner med at Panasonic gjør det også Fyren der inne har nok glemt å legge det med (er fort gjort på slike "handledager". Spessielt hvis det er en egen vareutleveringsdel der de ikke kan produktene)

 

Disse eskene er halvstore. De skal jo være minst 60cm brede for å kunne henge i stenderene på gipsvegger. De veier også en del, så du ville nok merket det fort hvis de lå igjen i esken.

 

Jobber selv i en elektronikkbutikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...