Gå til innhold

Drittlei meningsløse underskrifter!


Anbefalte innlegg

OK, denne støtter jeg. Jeg er også lei av at folk skal sette "mvh [nick]" eller "[Forbokstav]" eller gjerne initialene sine. Synes jeg at innlegget er bra, så tar jeg en rask kikk på brukernavnet og tenker, "Å, han ja". (Nei, gjør ikke det.)

 

Jeg har slått av signaturer. Det er bortkasta å lese de samme tinga om og om igjen. På VGD er jeg f.eks lei av å vite at Karthago burde ødelegges.

 

Jeg ser heller ikke avatarer. Noen er sikkert aldri så tøffe, men det hjelper ikke å se det 420 ganger heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, anbefaler de som er lei slike "underskrifter" eller annet å send en konstruktiv pm til alle brukere som på et eller annet vis irriterer med sin måte å poste på.

 

Denne stenges før det kommer copycas løpende til for å opprette "drittlei meningsløse overskrifter", "drittlei meningsløse avatarer", "drittlei meningsløse signaturer", "drittlei folk som bruker smileys", "drittlei moderatorer som avslutter tråder med "stenges" " and so on.

 

Noen liker "underskrifter", noen gjør det ikke. Om du ønsker et forbud mot dette får du sende en mail til forumstyret, dog har jeg inntrykk av at brukere mener det er mer enn nok regler allerede her inne ;)

 

 

Tråd sklidd ut, egentlig feilpostet og ikke ført til noe nevneverdig diskusjon.

 

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...