Gå til innhold

Kvalitet på demovarer hos Komplett?


Anbefalte innlegg

Er det mulig å si noe om kvaliteten, når det er mange som er til salgs

hos Komplett. Eks.denne, det er 20 stk. til salgs. Hvorfor har Komplett fått så mange i

retur? Er den Acer`n drita dårlig? Eller var det tjue kjøpere som mente at

det ikke var denne de ville ha? ......eller noe annet.

Jeg kunne tenke meg en slik men er i tvil. Noen som har refaring med

den eller som har synspunkter på mine sp.mål.

 

ps. Jeg har kun gode erfaringer med Komplett. Men innimellom selger butikkene

varer som ikke skulle vert solgt, eks. TT BW settet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger ikke på grep at de har så mange "demoprodukter".

Kanskje de bare bruker begrepet som ett samlebegrep ?

 

Tipper at Komplett bare rett og slett ikke har giddet å skrive at det er ubrukte produkter som selges unna for å tømme lageret.

Endret av vitamin2
Lenke til kommentar
Henger ikke på grep at de har så mange "demoprodukter".

Kanskje du bare bruker begrepet som ett samlebegrep ?

 

Les første post en gang til du :)

 

Hvorfor tror du at Komplett bløffer?

5371803[/snapback]

 

Hva er det du snakker om ?

 

Tror du alle disse spillerne er brukte (altså "demo") ? 20 stk. av nøyaktig samme type.

 

Det høres veldig rart ut. Tror du bør ta en telefon til Komplett hvis du fortsatt ikke er enig.

Lenke til kommentar

Skal vel ikke se borti fra at dette er et bedriftskjøp, eller at det har vært en frynsegode for noen ansatte hos Komplett. Det er også mulig at dette har vært leaset ut til en bedrift som har "oppgradert" sakene sine og levert disse tilbake som delbetaling. Mulighetene er mange.

Lenke til kommentar

Heisan,

 

Disse produktene har blitt reparerte hos leverandør og skal fungere som normalt. Årsaken til antallet er at vi får flere enkelt-returer tilbake fra leverandør i reparert stand og da kommer det jo "plutselig" en viss mengde. Intet spesielt her altså...

 

vitamin2  skrev 2/1, 14:10

Henger ikke på grep at de har så mange "demoprodukter".

Kanskje de bare bruker begrepet som ett samlebegrep ?

Helt riktig at dette er et samlebegrep.

 

vitamin2  skrev 2/1, 14:10

Tipper at Komplett bare rett og slett ikke har giddet å skrive at det er ubrukte produkter som selges unna for å tømme lageret.

He-he, sånt gjør vi ikke (*notere ide bak øret for senere bruk*) :p

 

aspstein skrev 2/1, 13:50

Haha de kommer vel ikke og tar deg om du spør 

Jeg tror det er ganske garantert at du får et ærlig svar.

Jepp, det var nemlig nyttårsforsettet vårt å være ærlige på hw.no-forumet :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt demovare fra Komplett en gang, og aldri mere. Fikk et hovedkort hvor deler av CPU-festet var brekt av. Hvis de ikke merker dette ved testing av kortet (som de skal gjøre før de sleger det) er de mindre datakyndig enn de aller fleste jeg kjenner. Ja, alle kan gjøre feil. Men når det er snakk om en såpass åpenbar og synlig feil har jeg vanskelig for å tro at dette kortet noen gang har blitt testet. Og har det det, ja da selger de åpenbart produkter som ikke er slik de skal være.

Lenke til kommentar

Må si jeg deler erfaringen til Vitamin2 - alle demovarer kan være bra, men demo-hk er høy risiko for feil. HK er vanskelige å teste. Har erfart flere ganger at butikker (ikke bare komplett) sliter med å finne feil på returnerte hk - selv om de har fått detaljert beskrivelse om hvordan feilen kan provoseres fra. (Virker som de ikke gidder å lese slike beskrivelser. Har også levert inn komplette pc'r for at de skal få testa hk med akkurat samme hw som feilen er oppdaget på, uten at de har funnet noe. Ved en anledning møtte jeg opp i butikken (hos Komplett, før de ble Datakjeden) og nektet å gå ut før en ansatt hadde gjennomført beskrivelsen for å gjenskape feilen mens jeg så på, og først da godtok de retur!)

 

Vanskelig (for dårlig) testing resulterer i at hk som er returnert pga feil som butikken ikke klarer (gidder) å gjenskape blir lagt for salg som demovare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...