Gå til innhold

Benediction vs. Will of Arlokk


Anbefalte innlegg

Hey..

 

En av de siste priestene i guilden fikk i dag Eye of Divinity, han har lenge vært MT healer, han har passet på Eye of Divinity i lengre tid etter han fikk Will of Arlokk for andre priester, han har lenge påstått at Will of Arlokk er en bedre staff for priester i Instance sammenheng pga. så my spirit på staven og i tillegg +healing (han har 20 spirit enchant på staven og 3-set bonus til Transcendence i tillegg (+15% regen during combat)).

 

Da han i dag fikk Eye of Divinity sa han at han kommer bare til å bruke Benediction til Solo og Will of Arlokk i Instance til en bedre Healer item dropper i framtiden.

 

Så egentlig lurer jeg på hva priester her i forumet mener, er Will of Arlokk en bedre priest staff enn Benediction ?

Endret av kjexter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig ville jeg ha valgt Benediction, men hvis han har basert seg på spirit og har mye fra før kan jeg kanskje skjønne det.

5369702[/snapback]

 

Han har 400+ spirit, så han er stor fan av spirit, så når han har +30% regen during combat (15% talents, 15% set bonus), så får han fantastisk god regen..

Selv har jeg Benediction, godt fornøyd med den combinert med det ustyre jeg har.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...