Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny isp til gaming i europa området.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller ganske aktivt i call of duty 2 miljøet, og cod2 er jo ikke så stort i norge, derfor er 90 % omtrent av alle serverne er fra nederland, tyskland, sverige, andre steder i europa og da trenger jeg en isp som har bra ping, routing til disse landene.

Har idag en isp som ikke er noe spessielt bra på ping, routing, Håper dere her på hw.no forumet kunne hjelpe meg med dette.

 

Takk for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig at UPC ikke er så bra, hadde vært fint om du kunne si litt om hvilke ping du få til de serverene du spiller på, hvis du i tilleg kommer med IPene til serverene så kan du få brukerene her på forumet til å pinge for deg.

 

UPC har routingen sin i Nederland så det e rlitt underli at de ikke er "bedre" enn det du sier.

 

anyway, utifra det jeg har funnet ut i min forrige post, så ser det ut til at Telenor og Bluecom Ventelo er en bra levrandår når det gjelder ping ned til Tyskland, Sveits og over til Sverige.

 

Frankie

Lenke til kommentar

Jeg har nå en godt stund ringt upc får å få fixset pingen min, pga routinga dems er helt cp.

 

Her kan dere se screenshots av hvordan jeg routes:

 

http://thyrfing.web.surftown.dk/philipps/u...olnotracert.JPG

 

http://thyrfing.web.surftown.dk/philipps/u...l%20sverige.JPG

 

http://thyrfing.web.surftown.dk/philipps/u...goespro2win.JPG

 

på noen av screenshotene routes jeg fra norge til nl, til statene og flere steder der, også tilbake igjen osv, kan jo ikke ha det sann. jeg har ringt dem utalli ganger, gikk dem disse screenshotene også.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt, er Telenor av de aller beste ISP-ene i Norge når det kommer til utelands routing. Prisene er vel kanskje litt høyere enn andre ISP-er, men man får god linjekvalitet, grei oppetid og god brukerveiledning i pakken man betaler for. Jeg får gjerne 20-25 ping på svenske q3-servere, og jeg bor langt vest i landet. :)

Lenke til kommentar

når de gjelder Routing under ADSL og ADSL2+ så tror jeg ikke at det skal være store forskjeller, det er først og fremst hastighets forskjeller på ADSL og 2+. Etter de poster som jeg har mottatt med bluecom og routing så virker de veldig bra...har også sett at det er endel andre mindre levrandører som også kan gi bra ping til utlandet.

 

Anbefaler at du rett og slett hiver opp noen IPer som folkk kan pinge, og slenge opp en kort logg til deg her...

 

Frankie

Lenke til kommentar

og, da gjør jeg som frank_jarle sa legger opp noen iper også kan folk pinge dem.

 

Nr 1 - 213.200.95.60:27975 Her har jeg 75 - England

 

Nr 2 - 217.118.215.110:28900 Her pinger jeg 100 - Sverige

 

Nr 3 - 62.73.33.6:28960 Her pinger jeg 110 Finland

 

Nr 4 - 82.192.84.227:25920 Her pinger jeg 70 Nerderland

 

nr 5 - 195.4.16.231:28960 Her pinger jeg 80 - Tyskland .

Endret av thyrfing16
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...