Gå til innhold

Age of Empires III, noen som vil spille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte AOF III for noen dager siden, jeg har ikke spilt de andre, så dette var en heidundranes positiv overraskelse. Veldig god grafikk, og multiplayer er ganialt. Jeg er fremdeles ganske fersk i spillet, taper som oftest online... :nei:

 

Er det fler som spiller? I så fall, hva er nicket ditt, og skal vi ta en runde?  :yes:

5369063[/snapback]

det vil jeg gjerne :) nicket mitt er: Lord_Wellington gleder meg :):)

Lenke til kommentar
Kjøpte AOF III for noen dager siden, jeg har ikke spilt de andre, så dette var en heidundranes positiv overraskelse. Veldig god grafikk, og multiplayer er ganialt. Jeg er fremdeles ganske fersk i spillet, taper som oftest online... :nei:

 

Er det fler som spiller? I så fall, hva er nicket ditt, og skal vi ta en runde?   :yes:

5369063[/snapback]

det vil jeg gjerne :) nicket mitt er: Lord_Wellington gleder meg :):)

5369361[/snapback]

 

Det er bra! =) Men nå skal jeg snart legge med deg da..Men kan du svare meg på noe? Jeg har fått et problem mens jeg spiller Online to ganger. Ganske merkelig et, spillet stopper helt og jeg kan bare bevege musen horisontalt. Etter fem sekunder, går bildet vekk og lyden, og jeg må restarte PC'en. Dette har bare skjedd på dette AOE...Hørt om det før? Veldig lyst til å få det vekk.. Mitt nick er Martin_sama! Vi kan spille imorgen kanskje? :w00t:

Lenke til kommentar
Kjøpte AOF III for noen dager siden, jeg har ikke spilt de andre, så dette var en heidundranes positiv overraskelse. Veldig god grafikk, og multiplayer er ganialt. Jeg er fremdeles ganske fersk i spillet, taper som oftest online... :nei:

 

Er det fler som spiller? I så fall, hva er nicket ditt, og skal vi ta en runde?   :yes:

5369063[/snapback]

det vil jeg gjerne :) nicket mitt er: Lord_Wellington gleder meg :):)

5369361[/snapback]

 

Det er bra! =) Men nå skal jeg snart legge med deg da..Men kan du svare meg på noe? Jeg har fått et problem mens jeg spiller Online to ganger. Ganske merkelig et, spillet stopper helt og jeg kan bare bevege musen horisontalt. Etter fem sekunder, går bildet vekk og lyden, og jeg må restarte PC'en. Dette har bare skjedd på dette AOE...Hørt om det før? Veldig lyst til å få det vekk.. Mitt nick er Martin_sama! Vi kan spille imorgen kanskje? :w00t:

5369452[/snapback]

Hmm... det har aldri skjedd meg før. Men det har skjedd meg før at nå jeg skal finne servere så bare går den helt ut av spillet... det er noe galt med ESO. Det skjer med alle :(:( lyden og bildet mitt går bort men jeg må ikke restarte pc`n... kan snakkes på chatten på AoE 3 senere :) Du kan prøve å laste ned en patch...her er en link http://www.gamershell.com/download_11947.shtml

Endret av patt28
Lenke til kommentar
Kjøpte AOF III for noen dager siden, jeg har ikke spilt de andre, så dette var en heidundranes positiv overraskelse. Veldig god grafikk, og multiplayer er ganialt. Jeg er fremdeles ganske fersk i spillet, taper som oftest online... :nei:

 

Er det fler som spiller? I så fall, hva er nicket ditt, og skal vi ta en runde?   :yes:

5369063[/snapback]

det vil jeg gjerne :) nicket mitt er: Lord_Wellington gleder meg :):)

5369361[/snapback]

 

Det er bra! =) Men nå skal jeg snart legge med deg da..Men kan du svare meg på noe? Jeg har fått et problem mens jeg spiller Online to ganger. Ganske merkelig et, spillet stopper helt og jeg kan bare bevege musen horisontalt. Etter fem sekunder, går bildet vekk og lyden, og jeg må restarte PC'en. Dette har bare skjedd på dette AOE...Hørt om det før? Veldig lyst til å få det vekk.. Mitt nick er Martin_sama! Vi kan spille imorgen kanskje? :w00t:

5369452[/snapback]

Hmm... det har aldri skjedd meg før. Men det har skjedd meg før at nå jeg skal finne servere så bare går den helt ut av spillet... det er noe galt med ESO. Det skjer med alle :(:( lyden og bildet mitt går bort men jeg må ikke restarte pc`n... kan snakkes på chatten på AoE 3 senere :) Du kan prøve å laste ned en patch...her er en link http://www.gamershell.com/download_11947.shtml

5371015[/snapback]

 

Men det er ihvertfall "bra" at det er noe galt med ESO, ikke PC'ene våre...Skal se med den patchen takk for hjelpen!

 

Vi kan ta en game med alle oss senere idag, hvis alle kan?

Lenke til kommentar

Håper jeg kan være klar 20:00.

Hadde vært konge om vi satte opp en liten konkuranse eller noe, bare for å se hvem som uoffisielt er best på gamer.no ;)

Har ingen problemer med ESO selv, kun tre ganger da jeg ikke har fått XP etter å ha vunnet en kamp, det ble bare annulert grunnet at serveren var nede.

De har hatt mye problemer nå i jula, ettersom det var så innmari mange på, men nå har de fått igang en ny server.

 

Nick: matsemann

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...