Gå til innhold

Koble hovedkortet til nytt kabinett


ScatexX

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har akkurat fått meg et nytt kabinett: Chieftec CH-03. En jeg kjenner har hatt et problem med at han ikke har kart til hovedkortet sitt... Han har samme produsent som meg nemlig fujitsu siemens. Jeg tror heller ikke at jeg har kart til hovedkortet, og vil ikke ende opp samme som han: fikk ikke koblet til start-pinsene(eller hva det heter) så han får ikke startet opp pc'en. Jeg har tegnet et lite kart selv slik som det er koblet til fra før av, men vil det hjelpe? Har chieftec en annen kobling til pinsene enn et vanlig fujitsu-siemens kabinett har? De andre pc delene klarer jeg og koble til men har aldri koblet pinser uten kart.. Merk: Jeg har dette hovedkortet: Asus A7N8X-VM/400

Edit: Skrivefeil

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ville først gått inn og sett på Asus sine hjemme sider, men hvis du ikke finner kartet, så får du prøve og ta bilde av der hvor koblingene skal kobles til (nærbilde) samt hva som står på de forskjelige power ledningene

5369298[/snapback]

Ja, skal det men problemet er at asus.com er nede, kommer ikke inn i allefall.

Edit: kom inn til slutt tok bare en stund :D

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar
ville først gått inn og sett på Asus sine hjemme sider, men hvis du ikke finner kartet, så får du prøve og ta bilde av der hvor koblingene skal kobles til (nærbilde) samt hva som står på de forskjelige power ledningene

5369298[/snapback]

Ja, skal det men problemet er at asus.com er nede, kommer ikke inn i allefall.

Edit: kom inn til slutt tok bare en stund :D

5369312[/snapback]

 

Er jo bare å laste ned manual til hovedkortet på hjemmesiden til produsenten.....kan det bli lettere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...